• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Hva skal/har dere spise i dag.

Her blir det Bangalore kyllingcurry (indisk, kylling med fersk koriander, grønn chili, kokosmelk) med nan-brød, mangochutny og avrent yoghurt naturell

Det ble grillpølser her.. får se om vi lager no god kveldsmat.. har litt pai igjen fra igår også..

Her har mann og barn vært borte det meste av dagen.
Jeg har for det meste sløvet på sofaen, og gjort litt husarbeid innimellom.
Så hvorfor i svarte er jeg så sliten??

Her har mann og barn vært borte det meste av dagen.
Jeg har for det meste sløvet på sofaen, og gjort litt husarbeid innimellom.
Så hvorfor i svarte er jeg så sliten??

Fordi du er gravid? Egentlig synes jeg du er så mye sååå sliten at jeg synes du burde ta det opp med legen din. DEt er greit nok at du er gravid, men alt med måte. Har du sjekket blodprosent, jernlager og sånn i det siste? vitaminer? Kan det være noe annet?

For all del, jeg var 30% sykemeldt pga "sliten" jeg siste halvdel av første svangerskap, men legen min tok ca alle blodprøver på arket for å sikre seg at det ikke var noe galt med meg (etter at vikaren hans hadde gitt meg sykemelding i hans fravær da, en måned tidligere) Jeg vart frisk som en frsik, men så sliten at jeg ikke fungerte.

Fordi du er gravid? Egentlig synes jeg du er så mye sååå sliten at jeg synes du burde ta det opp med legen din. DEt er greit nok at du er gravid, men alt med måte. Har du sjekket blodprosent, jernlager og sånn i det siste? vitaminer? Kan det være noe annet?

For all del, jeg var 30% sykemeldt pga "sliten" jeg siste halvdel av første svangerskap, men legen min tok ca alle blodprøver på arket for å sikre seg at det ikke var noe galt med meg (etter at vikaren hans hadde gitt meg sykemelding i hans fravær da, en måned tidligere) Jeg vart frisk som en frsik, men så sliten at jeg ikke fungerte.

Blodprosenten min er på 11.
Tror heller problemet er at jeg sover fryktelig dårlig på nettene, og at jeg får veldig fort vondt i rygg og bekken.
Smerter tar på kreftene.
Er 60% sykemeldt

Blodprosenten min er på 11.
Tror heller problemet er at jeg sover fryktelig dårlig på nettene, og at jeg får veldig fort vondt i rygg og bekken.
Smerter tar på kreftene.
Er 60% sykemeldt

Ja, søvnmangel pga smerter er jo en grei forklaring, så da er det jo god grunn til at du er sliten.

Back
Topp