Felles skravle 2015

Kjenner den, har også blitt er bil-menneske de siste ukene..

Vet du hva jeg egentlig syns er verst med disse krykkene?
At alle skal syns så forbaskede syns på meg hele tiden, spesielt på jobb.

Jeg ble tilbudt 100% sykemelding, men ønsket det ikke.
Det er faktisk jeg som har valgt å være på jobb, og det er jeg som har valgt å få en til.

Spennende å se hvordan tilbakemeldingene blir her :)

Spennende å se hvordan tilbakemeldingene blir her :)
Dersom det blir som hos meg kommer de til å si "Stakkars, har du sklidd på isen også", og nå man sier det er bekkenløsning, så er det "Stakkars, stakkars deg, du har jo litt igjen" :P
Mars er tydeligvis ikke lenge til når man ikke går med krykker, men veldig lenge når man gjør :P

Dersom det blir som hos meg kommer de til å si "Stakkars, har du sklidd på isen også", og nå man sier det er bekkenløsning, så er det "Stakkars, stakkars deg, du har jo litt igjen" :P
Mars er tydeligvis ikke lenge til når man ikke går med krykker, men veldig lenge når man gjør :P
Mars kan viiiirkelig ikke komme raskt nok!

Nå er det kos på hytta - sitter under pledd og griller pølser på bål :-D 1421509735694.jpg

Oppdatering kl 17:15

2. Lilleblomst_15 1.611
4. Musemor med to små og en i magen 1.156
5. Lillefrø15 1.115
8. Sara 939
13. lizzed 771
28. Kengu 354
35. Lanterne 308

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.097 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp