Mhm, liker det søtt jegJa og veldig søte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, liker det søtt jegJa og veldig søte![]()
Ja rik hadde vært en fordel. Hun spiser jo opp alle pengene mineHester er fantastiske dyr! Savner å ha hest, men når jeg får meg en mann og blir rik så skal jeg ha hest igjen![]()
Mhm, liker det søtt jegDe blir tidsnok store
![]()
Ja rik hadde vært en fordel. Hun spiser jo opp alle pengene mine![]()
De gjør det! Syntes ikke det er lenge siden frøkna ble født og denne helgen blir hun 8 år hehe
Hehe jaTiden flyr og de vokser alt for fort!!
Helt enig med degJa og det er urettferdig, for jeg er ikke klar for at tia skal gå så fort! Haha
Helt enig med deg
Har dere noen planer for helgen da?
Hehe...ja, det er vel bedre enn full frilekDet er jo det, men jeg skal innrømme at jeg setter pris på at frøkna vil ha "kino"bursdag med film på storskjerm og popcorn. Sånn spesielt siden jeg er gravid og dårlig hehe
Haha...håper du ble kvitt Disney kanalenÅ det er kjedelig, men så liker jeg ikke biler heller daher venter jeg på at kl blir ni og frøkna skal i seng så jeg kan sette på noe annet enn Disney channel haha
Barneselskap i morgen så er det baking og husvask etter det. Og søndag blir det avslapping forhåpentligvis og familieselskap på ettermiddagen. Så da går vel helgen fort vil jeg tru hehe
Har dere planer for helgen da?
Jeg vetEr nettop det. Var alle veier når guttungen på 15mnd hadde det her før jul![]()
Hehe...ja, det er vel bedre enn full frilekgleder meg til barna her blir større
![]()
Haha...håper du ble kvitt Disney kanalen![]()
Den vil nok suse avgårde ja![]()
I morgen er det d-vakt. Resten av dagen blir rolig med taco, film og snop. Søndag skal vi i fam.selskap.
Det hørtes egentlig ganske deilig utMå kose dere masse i helgen da
![]()
Jada, blir nok bra detMen får komme meg i seng, er vel lurt når jeg må opp før hanen galer
Natta
Kose dere i helgen dere og
![]()
Folat mener du?Er det forlat viktig å ta?
God natt og sov godtJada, blir nok bra detMen får komme meg i seng, er vel lurt når jeg må opp før hanen galer
Natta
Kose dere i helgen dere og
![]()