Skravletråd :)

Helt enig med deg:D
Har dere noen planer for helgen da:)?

Barneselskap i morgen så er det baking og husvask etter det. Og søndag blir det avslapping forhåpentligvis og familieselskap på ettermiddagen. Så da går vel helgen fort vil jeg tru hehe

Har dere planer for helgen da?

Det er jo det, men jeg skal innrømme at jeg setter pris på at frøkna vil ha "kino"bursdag med film på storskjerm og popcorn. Sånn spesielt siden jeg er gravid og dårlig hehe
Hehe...ja, det er vel bedre enn full frilek:p gleder meg til barna her blir større:p

Barneselskap i morgen så er det baking og husvask etter det. Og søndag blir det avslapping forhåpentligvis og familieselskap på ettermiddagen. Så da går vel helgen fort vil jeg tru hehe

Har dere planer for helgen da?

Den vil nok suse avgårde ja;)
I morgen er det d-vakt. Resten av dagen blir rolig med taco, film og snop. Søndag skal vi i fam.selskap.

Hehe...ja, det er vel bedre enn full frilek:p gleder meg til barna her blir større:p

I fjor inviterte vi hele trinnet over 40 unger til karneval med musikk og lek. Moro var det, men siden jeg ikke har noe hjelp i år måtte jeg gå for noe enklere som bare ble jentene i klassen så valgte frøkna å se film hehe

Back
Topp