Fotballfrue

*redigert*

Hun har kalt leserne sine for mentalt tilbakestående! Og at dem skulle vært skutt!?! Hvorfor er DET greit? Bare fordi hun går ut i media å griner etterpå så er det greit?

Og suksess som mor? Hvordan får du suksess som mor? Krøster ut en unge og tar vare på den? Isåfall er jeg innafor, for jeg har to :)

Jeg hadde ALDRI orka det livet hun later som hun har. Det må være forferdelig slitsomt å hele tiden måtte passe på å drite rosa sommerfugler. Jeg er IKKE sjalu, og jeg kjenner at det eneste jeg bryr meg om i denne saken er at alle som ikke tilber henne får masse dritt og beskyldninger for å være noen sjalue stakkarer.

*redigert*

Jaha... Så quoten har blitt redigert vekk, greit... Men hvorfor har dere redigert vekk det siste? Er det ikke lov å si at noen er ekkel når dem skriver noe så stygt mod!?

Last edited:
Hadde du fått med deg hele saken, så hadde du kanskje skjønt litt mer ;) Du har tydeligvis bare fått med deg hennes falske unnskydning. Jeg skal lete gjennom tråden fordi du ikke finner noe sted at jeg har slengt dritt? Nei takk
Syntes det går litt langt når man sier at det er en falsk unnskyldning hun kommer med! Alle gjør feil, og da holder vanligvis en unnskyldning. Skjønner ikke helt hvorfor de som har så mye mot henne bruker sin energi på å i det hele tatt snakke om henne! Hvorfor ikke bare la det gå?

Jeg skjønner at det er kjipt at folk går personlig på henne, men hun har gjort sitt personlige liv til en millionbusiness og det må man ta konsekvensene av. Det er selvsagt aldri OK å true eller mobbe, men du må nesten tåle at produktet du selger blir kritisert. Og særlig når det viser seg at produktet ditt til en viss grad er bygget på løgn.

Mannen hennes mobber selv ved å være et nettroll og det er ikke det spor bedre.

Jeg synes heller ikke noe om at hun selv skal sette seg i en offerroller hvergang hun driter seg ut.

Last edited:
Hadde d vært "bare" en blogg, så hadde d vært en ting. Men d er ikke "bare" en blogg, d er en bedrift. Og en millionbedrift sådan.

Som bedrift så har man mye strengere retningslinjer og etiske regler.

Hadde jeg gjort noe lignende som henne i bedriften jeg jobber for, så hadde jeg fått sparken. Og jeg skal love dere d er utrolig mange ufine kommentarer om arbeidsplassen min og de som jobber der tidvis også.

Sorry, men at "noen" har sjekket sånn og sånn og skrevet det på kvinneguiden gjør ikke det til en sikker kilde for meg. ;)
Gå på vg og søk på fotballfrue.
Litt nedover alle søkeresultatene kommer vg tv hvor hun visstnok innrømmer det selv i et intervju der. ;-)

Det er klart jeg kan finne de fram, men jeg gidder ikke ramse opp kommentarene til folk jeg ikke kjenner. Du føler deg jo tydeligvis truffet..

Nei, jeg føler meg absolutt ikke truffet, og det er derfor jeg oppfordrer deg til å finne dette frem. Hvis du er uenig er det ikke verre enn å finne et eksempel.

Tydelig at enkelte ikke forstår forskjellen på kritikk og "drittslenging" ;)

Nei, jeg føler meg absolutt ikke truffet, og det er derfor jeg oppfordrer deg til å finne dette frem. Hvis du er uenig er det ikke verre enn å finne et eksempel.

Tydelig at enkelte ikke forstår forskjellen på kritikk og "drittslenging" ;)

Der skal vi virkelig være enig! Det er få som forstår forskjellen på konstruktiv kritikk og drittslenging i denne tråden. Uttrykket falsk kommer ikke under konstruktiv kritikk her, høy på seg selv er enda ett utrykk som ikke kommer under konstruktiv kritikk, psykopat er vel enda et.
Jo jeg finner masse drittslenging i denne tråden jeg..

Var om det pp nrk nå faktisk. Mer rettet mot mannen hennes at han har utgitt seg for å være lege osv. Jeg har ikke lest noen av kommentarene, så vet egentlig ikke hva alt går ut på, men uansett teit å utgi seg for å være andre enn man er syns nå jeg da

Der skal vi virkelig være enig! Det er få som forstår forskjellen på konstruktiv kritikk og drittslenging i denne tråden. Uttrykket falsk kommer ikke under konstruktiv kritikk her, høy på seg selv er enda ett utrykk som ikke kommer under konstruktiv kritikk, psykopat er vel enda et.
Jo jeg finner masse drittslenging i denne tråden jeg..

Ja jeg er enig i de tre. Det er også de eneste jeg så langt har sett kan kvalifisere som "drittslenging" e.l. Sånn som folk har snakket her virker det som om tråden er full av det - noe den ikke er.

Men min kommentar her var i forhold til om jeg følte meg truffet - noe jeg ikke heller ikke gjør.

(Forresten er det snakk om kritikk. Ikke "konstruktiv kritikk")

Ja jeg er enig i de tre. Det er også de eneste jeg så langt har sett kan kvalifisere som "drittslenging" e.l. Sånn som folk har snakket her virker det som om tråden er full av det - noe den ikke er.

Men min kommentar her var i forhold til om jeg følte meg truffet - noe jeg ikke heller ikke gjør.

(Forresten er det snakk om kritikk. Ikke "konstruktiv kritikk")

Hvorfor skal man gi kritikk av en person om den ikke er konstruktivt?
Bare for å kritisere?
Jeg finner mye mer drittslenging i denne tråden, mye er slettet av moderator også. Du ville ha noen eksempler, jeg fant noen få til deg. Trengte ikke engang å lete ;)

Hvorfor skal man gi kritikk av en person om den ikke er konstruktivt?
Bare for å kritisere?
Jeg finner mye mer drittslenging i denne tråden, mye er slettet av moderator også. Du ville ha noen eksempler, jeg fant noen få til deg. Trengte ikke engang å lete ;)

Må jeg begynne å dra frem definisjoner og bruksområder her? Kritikk er jo helt legitimt når en bedrift har løyet og jukset. Konstruktiv kritikk brukes i en form for kommunikasjon med den det gjelder.

Det var de 3 jeg også var klar over (nevnte også tidligere at det ikke er ok å kalle henne psykopat). Jeg lurer på hvor resten er siden det er noen få som gir inntrykket av at alle sitter her og bare slenger dritt og mobber.

(og som sagt, denne personen mente at jeg følte meg truffet noe som indikerer at jeg også er 'skyldig'. Derfor ba jeg personen om å finne ett eksempel på dette, og sa at noen ikke forstår forskjellen på kritikk og drittslenging).

Må jeg begynne å dra frem definisjoner og bruksområder her? Kritikk er jo helt legitimt når en bedrift har løyet og jukset. Konstruktiv kritikk brukes i en form for kommunikasjon med den det gjelder.

Det var de 3 jeg også var klar over (nevnte også tidligere at det ikke er ok å kalle henne psykopat). Jeg lurer på hvor resten er siden det er noen få som gir inntrykket av at alle sitter her og bare slenger dritt og mobber.

(og som sagt, denne personen mente at jeg følte meg truffet noe som indikerer at jeg også er 'skyldig'. Derfor ba jeg personen om å finne ett eksempel på dette, og sa at noen ikke forstår forskjellen på kritikk og drittslenging).

Det er ingen her som har kritisert bedriften, men personen fotballfrue ;)

Back
Topp