Åååh så deilig ! Og gratulerer kjempe masse til degVannet gikk,ja.![]()
Og nå ligger det lille vidunderet og sover ved siden av meg<3
Hun ble født kl.2045 9/1 uke 36+5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så deilig ! Og gratulerer kjempe masse til degVannet gikk,ja.![]()
Gratulerer så masseVannet gikk,ja.![]()
Våknet ikke så tidlig som 5 men kl 7. Tidlig nok det på en lørdagflere enn meg som alltid våkner tidelig ? ikke føler jeg meg uthvilt, ikke er 3åringen våken eller mannen, ikke sparker babyen, ikke har jeg noe jeg skal rekke.,, men alikevell våkner jeg klokka 5 nesten hver dag !kanskje noe indre instinkt om at kroppen snart må gjøre seg klar på nattevåk og tidlige morninger ?
![]()
flere enn meg som alltid våkner tidelig ? ikke føler jeg meg uthvilt, ikke er 3åringen våken eller mannen, ikke sparker babyen, ikke har jeg noe jeg skal rekke.,, men alikevell våkner jeg klokka 5 nesten hver dag !kanskje noe indre instinkt om at kroppen snart må gjøre seg klar på nattevåk og tidlige morninger ?
![]()
Skal i hvertfall love deg at jeg er trøtt nåVåknet ikke så tidlig som 5 men kl 7. Tidlig nok det på en lørdag
Hva skal du i dag da?
Typisk det derJepp kjenner meg igjen i detVåkner som regel før mann, barn eller hund og gjerne med en sovende baby i magen
![]()
Meldt storm her så her blir jeg bare med netflix'n minSkal i hvertfall love deg at jeg er trøtt nåkunne glatt ha sovnet nå
Men nå er jo resten våkne ogsåNei vett ikke helt. det pøøøs regner jo ute.. hadde egentlig sakt til 3åringen at vi kunne gå på ski siden vi kjøpte til han igår... Meen den er jo regnet vekk selvfølgelig! Hva skal du idag ??
![]()
Åååh gratulerer så mye med jenta!!<3 Det gikk fort! Håper det står bra til med dere alle sammenVannet gikk,ja.![]()
Ja her å er det meldt stormMeldt storm her så her blir jeg bare med netflix'n min![]()
Gratulerer så mye! Da gikk det fort! Rakk mannen din det?Vannet gikk,ja.
Jepp- lagt meg, men innom her og kikerLælælæææ.. Noen våken ?![]()
TakkGratulerer så mye! Da gikk det fort! Rakk mannen din det?
I går fallt jeg på isen, sā våknet ofte av at bekkenet var vondt + det var storm ute. Masse vind + lynnog torden. Så ble ikke no særlig søvn neiHvordan har dere sovet i natt?Jeg har sovet utrolig dårlig den siste tia, men i natt har jeg soverom en stein fra jeg la meg igår og frem til kl 06, sovna igjen 06.30 og våkna kl 11 :-o HERLIG
![]()
Usj a meg! Men alt går bra? Skummelt når det er is og snø ute nåI går fallt jeg på isen, sā våknet ofte av at bekkenet var vondt + det var storm ute. Masse vind + lynnog torden. Så ble ikke no særlig søvn nei![]()
Tror det her har vært den verste natta hittil, hvis jeg endelig duppa av så fikk jeg ikke puste, bekkenet var vondt eller så hadde jeg mareritt. Nå tvinger jeg meg selv til å stå opp, men jeg er helt utmatta og utslitt. Veldig klar for at babyen skal komme snart!Hvordan har dere sovet i natt?Jeg har sovet utrolig dårlig den siste tia, men i natt har jeg soverom en stein fra jeg la meg igår og frem til kl 06, sovna igjen 06.30 og våkna kl 11 :-o HERLIG
![]()