Skravletråd :)

Da har du jo fått handlet litt da :)
Liten i magen eller utenfor? Hehe

Ja huff, nakke og hode kan tære veldig pp konsentrasjonen :( håper du får deg massasje litt oftere da ;)

Blir veldig gøy :) er jo bare ekstra jobb frivillig. Men greit å ha en hobby og drive med og, spesielt nå som jeg går på svangerskapspenger fra den faktiske jobben ;)

hehe lille i magen ja ;p er førstegangs jeg :)
får ikke sove om nattan heller vettu.. gått så lenge med det at jeg er jo helt stiv i hele ryggen - heldigvis har jeg ikke stor mage enda!

så gøy du har det som hobby da! synes sånne ting er så gøy å se på selv - er ofte med søskenbarnet mitt på hennes treninger :)

hehe lille i magen ja ;p er førstegangs jeg :)
får ikke sove om nattan heller vettu.. gått så lenge med det at jeg er jo helt stiv i hele ryggen - heldigvis har jeg ikke stor mage enda!

så gøy du har det som hobby da! synes sånne ting er så gøy å se på selv - er ofte med søskenbarnet mitt på hennes treninger :)

Førstegangs her og:) når er termin da?

Hm..har du prøvd kiropraktor e.l.? Kan jo hende det kan løsne på litt. Kan jo hende legen er behjelpelig med henvisning i fysio? :)

Veldig gøy å både se på og trene, men må utsette graderingene mine et år da, pga graviditeten:)
Hvor trener søskenbarnet ditt da, om jeg kan spørre? :)

Førstegangs her og:) når er termin da?

Hm..har du prøvd kiropraktor e.l.? Kan jo hende det kan løsne på litt. Kan jo hende legen er behjelpelig med henvisning i fysio? :)

Veldig gøy å både se på og trene, men må utsette graderingene mine et år da, pga graviditeten:)
Hvor trener søskenbarnet ditt da, om jeg kan spørre? :)

termin e 29.april :')
går egentlig til proff massasje.. er det eneste som hjelper men siden jeg går borte på skole og derfor mætte fikse ny lege får jeg ikke rabatt og 500+ synes jeg er dyyrt for halvtime 3kvarter :o

jeg har alltid hatt lyst til å starte på det men har liksom aldri hatt tid :(
hu går i oppdal :)

God morgen :D planer for dagen? Her er det snart egg og bacon til frokost, også tour de ski:) så skal vi se på huset vårt etterpå, som holder på å bli bygd :)

God morgen :D planer for dagen? Her er det snart egg og bacon til frokost, også tour de ski:) så skal vi se på huset vårt etterpå, som holder på å bli bygd :)
God dag:D
Vi har vært en tur på stranda og sett på bølgene! Nå er det innekos resten av dagen:D
Hva slags hus bygger dere? Og hvor?:)

Back
Topp