Skravletråd :)

Forslag på film på viaplay eller netflix? Orker ikke se serier i dag, blir bare til at jeg ser alt for mye :p "bare én til episode før jeg legger meg" ;)

God kveld alle:)
Hvordan har lørdagen vært?
Jeg har "jobbet" i dag. Deilig å gjøre noe :D

Vært i barnebursdag, så tacokveld med mannen :) hvordan var det på jobb ?

Så koselig med barnebursdag :)
Har hatt tacokveld her også :)

"Jobb" var bra. Er gradering i helga, så jeg hjelper til i kiosken der osv siden jeg ikke skal gradere selv ;)

Åja :) greit det da

Veldig greit. Og greit å ha noe å gjøre annet enn å sitte hjemme:)
Nå har jeg vasket opp pølsekjeler og bakeboller til vaffelrøre, så nå er jeg klar for ny omgang i morgen:D

God kveld alle:)
Hvordan har lørdagen vært?
Jeg har "jobbet" i dag. Deilig å gjøre noe :D

Helt fantastisk :) vært i tr.heim å shoppet litt med kjæresten - kom oss hjem med ferga før stormen begynt å ta skikkelig utpå der.. å nå slapper jeg i badekaret før det blir massasje som kjæresten har tilbudt seg å gi :D

enn til deg? virket som du også har hatt en fin dag ved å lese litt neddover :)

Helt fantastisk :) vært i tr.heim å shoppet litt med kjæresten - kom oss hjem med ferga før stormen begynt å ta skikkelig utpå der.. å nå slapper jeg i badekaret før det blir massasje som kjæresten har tilbudt seg å gi :D

enn til deg? virket som du også har hatt en fin dag ved å lese litt neddover :)

Hva har dere shoppet da?
Så heldig du er som får tilbudt massasje da :) den skal jeg se langt etter her :p

Dagen har vært super. Alltid gøy å se barna gradere. I morgen er det "mine" barn som står for tur (er taekwondo instruktør), så da skal jeg sitte i panelet :)

Jobbet?:) hva har du gjort?:)

Stått i kiosken på taekwondoen ;)

Hva har dere shoppet da?
Så heldig du er som får tilbudt massasje da :) den skal jeg se langt etter her :p

Dagen har vært super. Alltid gøy å se barna gradere. I morgen er det "mine" barn som står for tur (er taekwondo instruktør), så da skal jeg sitte i panelet :)

har shoppa litt småtteri på ikea og hentet noen klær æ har kjøpt brukt til lille :) hadde masse i tankene men var visst ikke i humør til å bruke penger idag så ble ikke stort annet enn ei ny hundesele og en ny stekepanne :O

hehe, han har sagt det en mnd nå (sliter med stresshodepine pga stiv nakke) blir så slitsomt å konsentrere seg på skolen med konstant hodepine :(

hørtes ut som en fin jobb du har da, blir nok morsomt imorgen når "dine egne" skal opp vil jeg tro :)

Hva har dere shoppet da?

Jeg spiser så mye kake jeg når jeg står i kiosk :p hihi

har shoppa litt småtteri på ikea og hentet noen klær æ har kjøpt brukt til lille :) hadde masse i tankene men var visst ikke i humør til å bruke penger idag så ble ikke stort annet enn ei ny hundesele og en ny stekepanne :O

hehe, han har sagt det en mnd nå (sliter med stresshodepine pga stiv nakke) blir så slitsomt å konsentrere seg på skolen med konstant hodepine :(

hørtes ut som en fin jobb du har da, blir nok morsomt imorgen når "dine egne" skal opp vil jeg tro :)

Da har du jo fått handlet litt da :)
Liten i magen eller utenfor? Hehe

Ja huff, nakke og hode kan tære veldig pp konsentrasjonen :( håper du får deg massasje litt oftere da ;)

Blir veldig gøy :) er jo bare ekstra jobb frivillig. Men greit å ha en hobby og drive med og, spesielt nå som jeg går på svangerskapspenger fra den faktiske jobben ;)

Back
Topp