Er det så ille der ? Jeg er i Vestfold og her er det bra![]()
Det er jo lørdag og kveld så da er det ikke ofte det er buss asså hehe 1 gang i timen burde jo holde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så ille der ? Jeg er i Vestfold og her er det bra![]()
Er varslet storm i natt, så det blåser friskt nåEr det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys![]()
Det er jo lørdag og kveld så da er det ikke ofte det er buss asså hehe 1 gang i timen burde jo holde![]()
Deilig å sove med vinduet oppe da !Er varslet storm i natt, så det blåser friskt nå![]()
Vært i barnebursdag, så tacokveld med mannenGod kveld alle
Hvordan har lørdagen vært?
Jeg har "jobbet" i dag. Deilig å gjøre noe![]()
Deilig å sove med vinduet oppe da !
Det burde gå oftere![]()
Ja bedre enn ikke noeJa det burde det, men vi har hvertfall noe buss da![]()
Ja bedre enn ikke noe![]()
Vært i barnebursdag, så tacokveld med mannenhvordan var det på jobb ?
ÅjaSå koselig med barnebursdag
Har hatt tacokveld her også
"Jobb" var bra. Er gradering i helga, så jeg hjelper til i kiosken der osv siden jeg ikke skal gradere selv![]()
Det er braDet er detog nå går den oftere enn før hehe
Åjagreit det da
God kveld alle
Jobbet?God kveld alle
Helt fantastiskvært i tr.heim å shoppet litt med kjæresten - kom oss hjem med ferga før stormen begynt å ta skikkelig utpå der.. å nå slapper jeg i badekaret før det blir massasje som kjæresten har tilbudt seg å gi
enn til deg? virket som du også har hatt en fin dag ved å lese litt neddover![]()
Jobbet?hva har du gjort?
![]()
Hva har dere shoppet da?
Så heldig du er som får tilbudt massasje daden skal jeg se langt etter her
Dagen har vært super. Alltid gøy å se barna gradere. I morgen er det "mine" barn som står for tur (er taekwondo instruktør), så da skal jeg sitte i panelet
Stått i kiosken på taekwondoen![]()
Jeg spiser så mye kake jeg når jeg står i kioskHva har dere shoppet da?
Så heldig du er som får tilbudt massasje daden skal jeg se langt etter her
Dagen har vært super. Alltid gøy å se barna gradere. I morgen er det "mine" barn som står for tur (er taekwondo instruktør), så da skal jeg sitte i panelet
Stått i kiosken på taekwondoen![]()
har shoppa litt småtteri på ikea og hentet noen klær æ har kjøpt brukt til lillehadde masse i tankene men var visst ikke i humør til å bruke penger idag så ble ikke stort annet enn ei ny hundesele og en ny stekepanne :O
hehe, han har sagt det en mnd nå (sliter med stresshodepine pga stiv nakke) blir så slitsomt å konsentrere seg på skolen med konstant hodepine
hørtes ut som en fin jobb du har da, blir nok morsomt imorgen når "dine egne" skal opp vil jeg tro![]()
Jeg spiser så mye kake jeg når jeg står i kioskhihi