Fotballfrue

Førstegangs

Glad i forumet
og mannen er avslørt. De har utgitt seg for å lege, ernæringsfysiolog, Pt og andre i kommentarfeltet for å gi støtteerklæringer til seg selv, i tillegg til å kalle opp leserne sine ved å signere med et annet navn. Fotballfrue brukte hele kvelden i går på å slette alt som kom inn på instagramkontoen sin som omhandlet dette og blokkerte i samme slengen de som skrev. På facebooksiden hennes har hun nå fjernet muligheten til å skrive innlegg. Jeg har hele tiden visst at dama var falsk, men dette tar virkelig kaka!

Huffda, det er jo ikke helt heldig :p hvor har du lest det?

Nå rakner tydelivis hele fasaden hennes, først retusjerte bilder og nå at hun utgir seg for å være andre som støtter henne og hennes livsstil. Skjønner ikke at folk orker å følge henne engang jeg...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg tenker også at hun ikke har det så bra med seg selv som hun gir uttrykk for...

Kvinneguiden. Noen har gått inn og sjekket kodingen hennes og der ser en tydelig at det er hun/han som utgir seg for å være andre. Selvfølgelig har hun slettet dette som alt annet.

Trist at det har gått så langt og at hun føler at hun blant annet må redigere på seg selv :(

På tide å stige ned fra den hvite hesten med perfekt fasade. Men syns ærlig talt synd på dama, hvis du føler behov for å gjøre slik

Huff da!! :confused::eek:

Fant ikke jeg, link? Jeg er sikkert blind men:P

leser matoppskriftene hennes av og til.siden eg (prøver) å leve et lavkarboliv :p

Hun tar pene bilder, hun har fin lay-out men det stopper der..
får litt fnatt av den glossy og perfekte livsstilen hun fremlegger :p

er derimot skeptisk til kilden her ja, at hun sletter alt er vel for å forhindre dårlig PR..sant eller usant ;-P

Back
Topp