Det er mer enn megNeimen har bare lagt på meg 2 kg hele graviditeten så det går nok bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mer enn megNeimen har bare lagt på meg 2 kg hele graviditeten så det går nok bra
![]()
Hehe er sikkert juleribbaDet er mer enn meg![]()
Det er ikke mye daNeimen har bare lagt på meg 2 kg hele graviditeten så det går nok bra
![]()
Knuser dere begge med mine 16kgDet er mer enn meg![]()
Det er ikke mye da![]()
Nei det er ikke myeKnuser dere begge med mine 16kg![]()
Synes det er alt for myeNei det er ikke mye
Ja 16 kg da tar du meg![]()
Med lille gutt gikk jeg opp 22 kgSynes det er alt for mye![]()
Kan jeg spørre om hvor stor han var når han kom?Med lille gutt gikk jeg opp 22 kg![]()
Han veide 3190 og var 51 cm lang, han kom 2 uker før termin, ble satt igang pga svangerskapsforgiftning, så hadde mye vannKan jeg spørre om hvor stor han var når han kom?
God natt og sov godt.God natt jenter![]()
2 kg ?Synes det er alt for mye![]()
God natt jenter![]()
God natt og sov godt.
Skal til å legge meg selv
Natta alle sammenNatta.
Mannen er ikke hjemme fra jobb enda. Han satser på å komme i natt en gang. Jeg håper han får fri i helga etter dette. Han kom jo hjem sånn i firetiden i natt, og gikk på jobb igjen som vanlig imorges
Neeei, mine 162 kg ?![]()
Nei.. han 180, jeg 165.. men min mor er 175 og bror 195.. vet jo aldri... Det blir bra uansett
. Er du og mannen høye?
Det var jo brae høyder Da ! Hadde det bare vært sånn herNei.. han 180, jeg 165.. men min mor er 175 og bror 195.. vet jo aldri..
God natt jenter![]()
God natt og sov godt.
Skal til å legge meg selv
God nattNatta alle sammen![]()
Hehe.. vil ikke ha så stort barn assåDet var jo brae høyder Da ! Hadde det bare vært sånn her