Felles skravle 2015

Flink til å utsette altså :)

Nei, det er jo mer det at jeg altså ikke er ferdig med alt jeg måtte gjøre. Men jeg besluttet at i kveld bryter jeg antakelig denne "ren vask"-rutinen min, hvor jeg tømmer vasken og tørker av komfyren hver kveld, for jeg har div stående i vasken etter bakingen. Men nå er kaka i kjøleskapet, så da bare logger jeg av pc og gjør meg klar for senga. Hunden er luftet, skal få påfyll av mat og vann om hun mangler noe, og så skal jeg legge meg.

Hørtes ut som det tordnet igjen. Siste tiden har jo vært mer vind/regn/storm enn det er på hōsten. Lynte jo og tordnet flere dager på rad.

Hørte det braka ja. Jaja, jeg sover godt uansett

Nei, det er jo mer det at jeg altså ikke er ferdig med alt jeg måtte gjøre. Men jeg besluttet at i kveld bryter jeg antakelig denne "ren vask"-rutinen min, hvor jeg tømmer vasken og tørker av komfyren hver kveld, for jeg har div stående i vasken etter bakingen. Men nå er kaka i kjøleskapet, så da bare logger jeg av pc og gjør meg klar for senga. Hunden er luftet, skal få påfyll av mat og vann om hun mangler noe, og så skal jeg legge meg.
Høres bra ut :-)

Fikk lyst på skjokolade kake og jeg dom driver å skal spise Sundt og slanke meg:o. Godt det snart er lørdag:D

Fikk lyst på skjokolade kake og jeg dom driver å skal spise Sundt og slanke meg:eek:. Godt det snart er lørdag:D

Jeg skal også egentlig det. Men gjør det ikke.

Vel, kaka er i det minste ikke til meg, egentlig.

God fredags morgen.

Den første fulle arbeidsuka i 2015 er snart over. Første uke av overtida.

Vi skal holde på slik ei stund, for min del er det slutt i løpet av uke 8.

Men ei uke ferdig.

God fredags morgen.

Men ei uke ferdig.
God morgen :)

Blir nok ekstra godt med helg for deg.

Jeg har ikke sovet no godt i natt, så virkelig glad jeg har kort dag

God fredags morgen.

Men ei uke ferdig.
God morgen :)

Blir nok ekstra godt med helg for deg.

Jeg har ikke sovet no godt i natt, så virkelig glad jeg har kort dag
God morgen..! Her er et legetime idag.. også vært våken endel ila natta

God fredags morgen.

Men ei uke ferdig.
God sarasfredag:D

Ha en fin dag på jobb, snart helg for deg❤️
God sarasfredag:D
Takk, ja sarasfredag er det. Sara elsker fredager. Finne lyspunktene i hverdagen.

Mannen dro fra jobb sånn rundt halv fire i går. Det gjorde jeg også, men jeg dro den halv fire som er på dagtid.

Han er på jobb igjen i dag også ja. Og antyder mulig lang dag.
Guttungen skal i bursdag, så det blir kanskje bare meg og lillesøster som spiser middag i dag da. Hun vil ha pizza, for det får storebror.

Vi får vel se frost tenker jeg. Kose oss med jentekveld vi to.

Back
Topp