Lillefrø15
Forumet er livet
Har ikke skravlet mye jeg heller.
Og nå som migrenen letter kanskje jeg får overskudd til det
Bare at jeg har date med mannenHehe.. det får du gjøre.. mannen drar tilbake på jobb nå, så jeg blir alene i kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke skravlet mye jeg heller.
Og nå som migrenen letter kanskje jeg får overskudd til det
Bare at jeg har date med mannenHehe.. det får du gjøre.. mannen drar tilbake på jobb nå, så jeg blir alene i kveld..
HeheVi er på sesong 2, episode 5 i dag. Holdt på å dø i går
![]()
Mannen har startet Mindcraft så da blir han vel sittende resten av kvelden..Bare at jeg har date med mannen![]()
Får teste det da.. orker ikke dra på butikken...Kan bli godt det da![]()
Er det no spill? SÅ glad for at mannen ikke interesserer seg/tar seg tida til sånt..Mannen har startet Mindcraft så da blir han vel sittende resten av kvelden..
Jepp, både han og guttungen er het gærne etter det...Er det no spill? SÅ glad for at mannen ikke interesserer seg/tar seg tida til sånt..
Hmm.. skjønner.. håper ikke mannen begynner når lillegutt vokser til ;-)Jepp, både han og guttungen er het gærne etter det...
Gi tilbakemelding på resultatet daFår teste det da.. orker ikke dra på butikken...
Skal jeg gjøre.. må bare manne meg opp for å reise meg fra sofaenGi tilbakemelding på resultatet da![]()
Hvor gammel er han?Hmm.. skjønner.. håper ikke mannen begynner når lillegutt vokser til ;-)
Min lillegutt er da i magen fortsatt, så er noen år til heldigvis ;-) mannen er 34Hvor gammel er han?
Er veldig mange jevnaldrende med Linus som spiller det, veldig populært så kan komme inn utenfra også
Ok, jeg bare forstod det du skrev som at dere hadde en gutt fra før.....Min lillegutt er da i magen fortsatt, så er noen år til heldigvis ;-) mannen er 34![]()
Det er lett å misforstå det ja.. mente spill generelt ikke mindcraft spesielt..Ok, jeg bare forstod det du skrev som at dere hadde en gutt fra før.....
Nei, innen han er stor nok er det nok noe annet som er populært
Det vil nok ikke være å komme unna.Det er lett å misforstå det ja.. mente spill generelt ikke mindcraft spesielt..
Ja, det er jo sant.. bare ikke mannen blir hekta og spiller uten ungeneDet vil nok ikke være å komme unna.
Og det er en fordel med å spille sammen med barna enn å la dem spille selv, man har litt mer kontroll med hva det holder på med og hvilken type spill de spiller.
Ble ganske bra.. fant skogsbær i frysern, skogsbæryoughurt og litt appelsinjuiceGi tilbakemelding på resultatet da![]()
Høres veldig godt utBle ganske bra.. fant skogsbær i frysern, skogsbæryoughurt og litt appelsinjuice![]()
Bare ikke glem at du også kan spille med guttenJa, det er jo sant.. bare ikke mannen blir hekta og spiller uten ungeneer ikke så glad i sånne spill asså
Hehe.. jada.. vi får se hva tiden bringer ;-) først skal vi venne oss til en liten baby, så får vi ta utfordringene etterhvert som de dukker opp ;-)Bare ikke glem at du også kan spille med gutten
Jeg spiller ikke siden jeg vet jeg blir litt for fort hekta selv
Gjør det.Hehe.. jada.. vi får se hva tiden bringer ;-) først skal vi venne oss til en liten baby, så får vi ta utfordringene etterhvert som de dukker opp ;-)