Min graviditet

32+0 i dag har jeg vært på vekten igjen. Gått opp 1,4 kg på 1 uke. Nå gått opp 5,4 kg og ca all vekten har kommet den siste måneden. Har nå passert startvekt med 800 gr.

32+0 i dag har jeg vært på vekten igjen. Gått opp 1,4 kg på 1 uke. Nå gått opp 5,4 kg og ca all vekten har kommet den siste måneden. Har nå passert startvekt med 800 gr.
E normalt at alt kommer de 2 siste mnd

E normalt at alt kommer de 2 siste mnd
Joda men vanlig vektøkning etter uke 30 var mellom 500- 1000 gr og nå har jeg gått opp 3,5 kg på 14 dager.. Føles så mye..

I går glemte jeg å ta bilde av magen min.. En kul.. Klærne passer enda. I dag er jeg 32+1 skal på første jordmor time kl 10. Lurer på om hun vil kommentere magen min den er ikke stor selvom jeg har en kul.. Ellers gruer eg meg litt til jobb. Vi skal ha møte i dag så ikke ferdig før kl 6. Blir trøtt nok etter en vanlig arbeidsdag..image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    189,1 KB · Visninger: 14
I går glemte jeg å ta bilde av magen min.. En kul.. Klærne passer enda. I dag er jeg 32+1 skal på første jordmor time kl 10. Lurer på om hun vil kommentere magen min den er ikke stor selvom jeg har en kul.. Ellers gruer eg meg litt til jobb. Vi skal ha møte i dag så ikke ferdig før kl 6. Blir trøtt nok etter en vanlig arbeidsdag..Vis vedlegget 97994
lykke til hos jordmor :) Så lenge d er aktivitet i magen så har d jo ikke noe å si om magen er stor eller liten :) kunne virkelig tenkt meg mindre mage eg ... :(

I går glemte jeg å ta bilde av magen min.. En kul.. Klærne passer enda. I dag er jeg 32+1 skal på første jordmor time kl 10. Lurer på om hun vil kommentere magen min den er ikke stor selvom jeg har en kul.. Ellers gruer eg meg litt til jobb. Vi skal ha møte i dag så ikke ferdig før kl 6. Blir trøtt nok etter en vanlig arbeidsdag..Vis vedlegget 97994
Du kan godt få magen eg hadde på slutten. Har litt av den enda, så eg kan kaste bort

lykke til hos jordmor :) Så lenge d er aktivitet i magen så har d jo ikke noe å si om magen er stor eller liten :) kunne virkelig tenkt meg mindre mage eg ... :(
Takk :) gikk fint hos jordmor. Heldigvis er magen borte om noen måneder :P

I dag var jeg hos jordmor, var så positiv hele tiden føltes litt unaturlig. Etterpå var det tilbake på jobb og møte etterpå. Når det var et kvarter igjen av møte fikk jeg et ubesvart anrop deretter en sms. Svigerfar hentet meg på parkeringsplassen. Han bor 5,5 mil unna. Jeg skjønte noe var gale da men ikke hva. Samboer hadde havnet på sykehuset :sad015 Han hadde kjørt hjem fra jobb å fått et anfall så han husket ingenting.. :(På en eller annen måte endte det greit. Han kresjet ikke og noen fikk kontaktet sykebil. På sykehuset tok han en del prøver som vi venter svar på. Han hadde litt vondt i ryggen og var litt trøtt. Vi dro opp på sykehuset og da klarte jeg å roe meg ned. Han var helt klar og fin når vi var der men husket ingenting om episoden og deler av dagen. Han har fått indradd førerkortet så vet ikke når han får det igjen, jeg blir sjåføren i huset nå. Var så godt at han var klar og oppegående når jeg var der :Heartred Håper han kommer hjem i morgen og at sykehuset skal finne ut hva som egentlig skjedde.. Skjønne var at selv om han var innlagt så var det meg han tenkte på. Sa til faren at ikke kunne ta meg med til han før jeg hadde fått i meg mat. At jeg ikke skulle stresse med å finne noe til han hjemme om det ikke var lett tilgjengelig. :Heartred Blir litt rart å sove alene i natt..

I dag var jeg hos jordmor, var så positiv hele tiden føltes litt unaturlig. Etterpå var det tilbake på jobb og møte etterpå. Når det var et kvarter igjen av møte fikk jeg et ubesvart anrop deretter en sms. Svigerfar hentet meg på parkeringsplassen. Han bor 5,5 mil unna. Jeg skjønte noe var gale da men ikke hva. Samboer hadde havnet på sykehuset :sad015 Han hadde kjørt hjem fra jobb å fått et anfall så han husket ingenting.. :(På en eller annen måte endte det greit. Han kresjet ikke og noen fikk kontaktet sykebil. På sykehuset tok han en del prøver som vi venter svar på. Han hadde litt vondt i ryggen og var litt trøtt. Vi dro opp på sykehuset og da klarte jeg å roe meg ned. Han var helt klar og fin når vi var der men husket ingenting om episoden og deler av dagen. Han har fått indradd førerkortet så vet ikke når han får det igjen, jeg blir sjåføren i huset nå. Var så godt at han var klar og oppegående når jeg var der :Heartred Håper han kommer hjem i morgen og at sykehuset skal finne ut hva som egentlig skjedde.. Skjønne var at selv om han var innlagt så var det meg han tenkte på. Sa til faren at ikke kunne ta meg med til han før jeg hadde fått i meg mat. At jeg ikke skulle stresse med å finne noe til han hjemme om det ikke var lett tilgjengelig. :Heartred Blir litt rart å sove alene i natt..
Uff. Håper det går bra med han og de finner ut ka det var for noe. Dette e noe dere ikkje trenger nå.
Ønsk han god bedring fra meg

Uff. Håper det går bra med han og de finner ut ka det var for noe. Dette e noe dere ikkje trenger nå.
Ønsk han god bedring fra meg
Det skal eg ;) Han skal ta 2 prøver i dag men aner ikke om han får komme hjem i dag. Jeg er litt i stuss om jeg skal gå på jobb..

Bestemte meg for å prøve å gå på jobb i dag. Samboer skulle ta flere prøver så tenkte å dra etter jobb. Mine foreldre er borte og så er hestepasser til i morgen og skulle på kurs lørdag og søndag. Jeg kjørte til jobb og fortalte styrer hva som hadde hendt. Hvis det ble vanskelig så kunne jeg dra hjem. Hjalp litt å tenke på andre ting en stund. Fortalte at jeg ikke ønsket å gå på kurset i helgen så jeg slapp det. Sendte litt meldinger i løpet av dagen så hadde litt kontakt med han. Han ventet og ventet på prøvene sine. Fikk bare tatt en. Han fikk litt permisjon å kom hjem noen timer. Spiste taco sammen med moren og slappet av. Nå er han reist tilbake til sykehuset for natten i vente på mr i morgen. Kan bli veldig mye venting i morgen også. I morgen skal jeg mate hestene og deretter reise ned på sykehuset. Da håper eg han får bli ferdig med prøven og så kan komme hjem igjen.. Vil liksom at alt skal komme tilbake til normalen. Frem til nå har alle prøver vært fine ingen forklaring på blackouten. Han har hatt vondt i kroppen og er nok litt nedfor for å ha mistet lappen. Er det epilepsi kan det ta et år å få det igjen..

E bare til å ta deg fri. Folk må jo forstå det
Tror nok de fleste har litt forståelse for det :happy: Skulle egentlig på kurs i helgen det slipper eg :D Det er godt :) han fikk litt permisjon så han har vært litt hjemme :)

Dro til sykehuset etter frokost og etter jeg hadde vært i stallen og matet hestene. Han ventet på timen sin til mr og hadde spurt når han fikk den. Vi gikk for å finne den personen som skulle ringe for å høre. Ingen time før mandag så da fikk han lov å dra hjem :p

Dro til sykehuset etter frokost og etter jeg hadde vært i stallen og matet hestene. Han ventet på timen sin til mr og hadde spurt når han fikk den. Vi gikk for å finne den personen som skulle ringe for å høre. Ingen time før mandag så da fikk han lov å dra hjem :p
Har du hest? :)

Oppvokst med travhester, mine foreldre driver enda jeg sluttet for noen år siden men passer når de er borte :) Eide en hest en periode men ble for bundet til hjem og stall og ingen tid til andre ting.

Vært så deilig å ha samboer hjemme. Vi har bare slappet av og kost oss :) jeg har fått gått gjennom litt papirer og kastet litt. En mnd ca til flytting, greit å gjøre småting jevnlig :) Pål er veldig aktiv til tider. Rart det er 7 uker og 6 dager til termin.

Back
Topp