~⊙~ jubeltråd ~⊙~

jubler også for at jeg ikke har lyst på cola lenger!! er bare 2 dagen uten med dagene før der har det vært lite! beste jeg får er en kald cola boks men for 3 dager siden måtte jeg til og med helle ut halve boksen!! pleier å slukes:p årh! håper jeg kan slutte med DEN uvanen!!!! Ikke godt for verken kroppen eller lommeboka:p
har prøvd å slutte før, da med skikkelige abstinenser så dette er topp!!!!! :) godt det kommer noe godt ut av kvalmen :)

Jubler for at jeg fikk se lille på ultralyd på sykehuset i dag <3 10+4 :D Masse liv og nå ligner det en bitteliten baby <3 lille vinket til og med til meg, det var iallefall det legen sa ;)

Jubler for 10 uker, og i gang med min 11. :D nå red et bare 2 uker til 12 er overstått, og bare 9 dager til ultralyd :D

Jubler for at jeg endelig kom meg på do i dag, hehe. Å være gravid er ikke lett for fordøyelsen, au au au! :P

Hurra for første bra treningatime! Knakk koden på pulsterskler og fikk litt mer kontakt med kroppen igjen! Deilig!

Jubler for at lillegutt tisset på potten sin for første gang i dag:-) han har vært nysjerrig på doen lenge, så kjøpte potte i helgen, og han har sittet så fint på den hver kveld:-) men i dag sov jeg når han skulle legge seg, så mannen sa det i sted! Måtte kjempe hardt mot tårene som kom fordi jeg gikk glipp av det altså...

Jubler for at jeg endelig har turt å bestille tidlig ul... skal på mandag kl 12.30 :D

jubler for 10+0 :):)
også for at jeg har gått 3 dager uten en dråpe cola:) på min 4. dag i dag:)
nå skal jeg endelig klare å slutte med cola for godt!!!!!!!!!!!!!!!! :)
og i dag er det 1 uke til min kjære kommer hjem :)

Jeg juuuubler for frihelg:):):) og for at mannen kommer hjem fra jobbtur:)

Jubler for at formen begynner å bli bedre etter overstimuleringen og at jeg endelig kan begynne å glede meg over graviditeten! Ultralyd på onsdag

Back
Topp