Haha ja da er det vel en årsakJa er det ;-)
Følger kurven sin perfekt da ;-)
Men hadde nok blitt sjokkert om det var omvendt siden både jeg og mannen er under170 cm høy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja da er det vel en årsakJa er det ;-)
Følger kurven sin perfekt da ;-)
Men hadde nok blitt sjokkert om det var omvendt siden både jeg og mannen er under170 cm høy![]()
Jeg bare raser opp i vekt je så je er nok lik RonjaR. ..Så godt å høre at det ikke bare jeg som er sånn :-D
Det er han garantertFår da tro han er der ute ett sted![]()
Heldigvis vokser de jo saktere når de blir eldre slik at planlegging er enklereJa har det ;-) nå tror jeg at jeg kan tørre å kjøpe dresser og slike ting på tilbud da, ser et mønster i hvordan hun vokser nå![]()
Turte ikke det før og glad for det!
Skal ikke gutter være litt lange da? ;-) spørs jo også veldig på høyden deres ;-)
Nei, da stopper det meste oppHaha gjør noen tiltak da![]()
Men tror kroppen min stresser seg fort opp og da fungerer jo ingenting![]()
Æsj...håper det gikk bra!!Titter innom før vi skal skli oss på holka til barnehagen og jobben
Huff da!? Hvorfor det?Titter innom mens je sitter ved pcen å river meg i håret. ...
Forstår ikke helt hva je skal finne på å planleggeHuff da!? Hvorfor det?![]()
Kos deg på jobb i kveldInnom før jeg drar på kveldsvakt![]()
Håper du fant det ut til sluttForstår ikke helt hva je skal finne på å planlegge![]()
Takk, det gjør jegKos deg på jobb i kveld![]()
Krysser fingre for dereTitter innom etter jeg fikk snuppa i seng..... så får vi se å lenge det går i dag....![]()
nei dessverre, vi har litt for lite å gjøre,, og det liker jeg dårlig gjør min nye jobb til ett H.......Håper du fant det ut til slutt![]()
så braTakk, det gjør jeg![]()