Du får skylde på at du har høy IQ; http://m.hegnar.no/sprek/artikkel512001.ece
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får skylde på at du har høy IQ; http://m.hegnar.no/sprek/artikkel512001.ece
Neppe, jeg er nemlig ikke noe nattdyr, jeg er trøtt.
Absolutt.Greit da, men morsommere å si at man har høy IQ.
Absolutt.
Mannen min er sikkert der.
Jeg er bare trøtt
Ja, jeg har nok det da.Hehe... Du har nå ganske høy IQ du og, det er jeg nokså sikker på. Men jeg tror faktisk at fornuftig søvn burde være ett av nyttårsmålene mine.
Ja, jeg har nok det da.
Men ikke nok til å ikke sove.
Fornuftig søvn kommer på lista mi om ikke så lenge. Jeg innfører målene mine gradvis.
Ifølge flylady er dagens nyhet på den fronten ser jeg skal daglig rydde av en "hot spot" i to minuttet. To minutter klarer jeg da.
Senere kommer fem min room rescue og så 15 minutter greier, men alt skal kunne gå. Bare litt begrensa ut februarTo minutter burde være gjennomførbart.![]()
Senere kommer fem min room rescue og så 15 minutter greier, men alt skal kunne gå. Bare litt begrensa ut februar
Det er.... Opp til en selv.
To minutter hot spot, gjerne morgen og kveld.
Fem min room rescue på et rom som trenger det, det verste rommet i huset.
15 min i ukens sone. Første mnd rydde og kaste. You can't organize clutter. Så derfor declutter.
Også er det jo å skape rutiner, det er slik og det er sånn. Vi får se.
Jeg holder litt oversikt her over mine rutiner, så ser vi hvordan det blir
I dag blir det i alle fall steget hvil, eller tilbake.
Jeg fungerer knapt.
Jeg må sove. Hele kroppen går på lavgir, jeg føler meg nesten syk, jeg er så trøtt!!!!
Ja, jeg jobber bare til litt etter tre.Noen sjans for at du kan sove litt mer i natt da?
Jeg tenkte på det i morges, når jeg så at du hadde skrevet her inne 00:30 igjen, hvordan klarer hun det?? Mener du har skrevet før at du står opp rundt 6, det blir fryktelig lite søvn! Særlig når du jobber så mye også. Du må prøve å ta vare på deg selvI dag blir det i alle fall steget hvil, eller tilbake.
Jeg fungerer knapt.
Jeg må sove. Hele kroppen går på lavgir, jeg føler meg nesten syk, jeg er så trøtt!!!!
Altså.Jeg tenkte på det i morges, når jeg så at du hadde skrevet her inne 00:30 igjen, hvordan klarer hun det?? Mener du har skrevet før at du står opp rundt 6, det blir fryktelig lite søvn! Særlig når du jobber så mye også. Du må prøve å ta vare på deg selv![]()
Ja, jeg jobber bare til litt etter tre.
Henter unger, lager middag mens jeg ser til lekser, spiser, går på fotball med guttungen, hjem, barnetv og kveldsmat, ungene i seng og meg like etter, tenker jeg...
Mannen har nøkkel og låser seg inn når han kommer fra jobb, senest 22 skal jeg ligge under dyna, helst før
Men i dag skal jeg ikke jobbe overtid, ikke mer overtid før neste uke.
Og legge meg tidlig.