Alle gode ting er tre?

Absolutt.

Mannen min er sikkert der.
Jeg er bare trøtt

Hehe... Du har nå ganske høy IQ du og, det er jeg nokså sikker på. Men jeg tror faktisk at fornuftig søvn burde være ett av nyttårsmålene mine.

Hehe... Du har nå ganske høy IQ du og, det er jeg nokså sikker på. Men jeg tror faktisk at fornuftig søvn burde være ett av nyttårsmålene mine.
Ja, jeg har nok det da.

Men ikke nok til å ikke sove.

Fornuftig søvn kommer på lista mi om ikke så lenge. Jeg innfører målene mine gradvis.

Ifølge flylady er dagens nyhet på den fronten ser jeg skal daglig rydde av en "hot spot" i to minuttet. To minutter klarer jeg da.

Ja, jeg har nok det da.

Men ikke nok til å ikke sove.

Fornuftig søvn kommer på lista mi om ikke så lenge. Jeg innfører målene mine gradvis.

Ifølge flylady er dagens nyhet på den fronten ser jeg skal daglig rydde av en "hot spot" i to minuttet. To minutter klarer jeg da.

To minutter burde være gjennomførbart. :)

Senere kommer fem min room rescue og så 15 minutter greier, men alt skal kunne gå. Bare litt begrensa ut februar

Hvor mye er det totalt per dag til slutt? To minutter her og fem minutter der blir jo etter hvert litt mer tilsammen.

Det er.... Opp til en selv.

To minutter hot spot, gjerne morgen og kveld.

Fem min room rescue på et rom som trenger det, det verste rommet i huset.

15 min i ukens sone. Første mnd rydde og kaste. You can't organize clutter. Så derfor declutter.

Også er det jo å skape rutiner, det er slik og det er sånn. Vi får se.

Jeg holder litt oversikt her over mine rutiner, så ser vi hvordan det blir

Det er.... Opp til en selv.

To minutter hot spot, gjerne morgen og kveld.

Fem min room rescue på et rom som trenger det, det verste rommet i huset.

15 min i ukens sone. Første mnd rydde og kaste. You can't organize clutter. Så derfor declutter.

Også er det jo å skape rutiner, det er slik og det er sånn. Vi får se.

Jeg holder litt oversikt her over mine rutiner, så ser vi hvordan det blir

Ja, høres lurt ut. Jeg burde nok egentlig jeg og. Lage noen nye vaner.

Da er jeg under dyna mi.

Jeg har hatt en liten dubb på badegulvet før jeg gikk opp, helt sikker på at jeg orket ikke mine nye vaner.

Ikke helt, ble fasit. Jeg gjorde ikke noe med komfyren, det står ren stekepanne og kasserolle på den, mannen begynte å lage mat, men hadde uke pasta, så det ble ikke. Jeg lar det stå. Jeg tok vasken, og tømte Oppvaskmaskina og tok en bordet etter ungenes kveldsmat som sikkert var mens den vasket.

Alt i alt, fornøyd, men usikker på om step 6 er ferdig, kanskje en på stedet hvil - dag.

Nå vil jeg sove

Jeg synes det høres ut som om du er i rute. På stedet hvil eller skritt tilbake er lov.

I dag blir det i alle fall steget hvil, eller tilbake.

Jeg fungerer knapt.

Jeg må sove. Hele kroppen går på lavgir, jeg føler meg nesten syk, jeg er så trøtt!!!!

Jeg fungerer knapt.

Jeg må sove. Hele kroppen går på lavgir, jeg føler meg nesten syk, jeg er så trøtt!!!!

Noen sjans for at du kan sove litt mer i natt da?

Noen sjans for at du kan sove litt mer i natt da?
Ja, jeg jobber bare til litt etter tre.

Henter unger, lager middag mens jeg ser til lekser, spiser, går på fotball med guttungen, hjem, barnetv og kveldsmat, ungene i seng og meg like etter, tenker jeg...

Mannen har nøkkel og låser seg inn når han kommer fra jobb, senest 22 skal jeg ligge under dyna, helst før

Jeg fungerer knapt.

Jeg tenkte på det i morges, når jeg så at du hadde skrevet her inne 00:30 igjen, hvordan klarer hun det?? Mener du har skrevet før at du står opp rundt 6, det blir fryktelig lite søvn! Særlig når du jobber så mye også. Du må prøve å ta vare på deg selv:)

Jeg tenkte på det i morges, når jeg så at du hadde skrevet her inne 00:30 igjen, hvordan klarer hun det?? Mener du har skrevet før at du står opp rundt 6, det blir fryktelig lite søvn! Særlig når du jobber så mye også. Du må prøve å ta vare på deg selv:)
Altså.

Jeg jobba til 22.30, snakka litt med en kollega på vei ut. Var hjemme ca 23 (takk, i år har jeg bil! Før har jeg tatt buss!)

Snakka litt med mannen om hvordan dagen hadde vært, siden han ringte meg for at jeg skulle høre på pusten til vår sønn tidligere på kvelden. (han har astma)

Gikk på do. La meg på gulvet for å bruke varmen fra gulvet på magen, og sovna. Sov til ca 24, altså slumra jeg nok der en halvtime.

Fikk opp, tømte oppvaskmaskina, ryddet inni, så til ungene og krabba til sengs rundt. 0.30
Og skrev noe her før jeg sovna.

Vekking på 5.45, treig ut av senga og på jobb ca 8.30 (ut hjemmefra 7.40, det tok ekstremt lang tid i dag ja. Jeg gikk jo på lavgir hjemme også. Funket ikke særlig bra)

Men i dag skal jeg ikke jobbe overtid, ikke mer overtid før neste uke.

Og legge meg tidlig.

Nå bare vaske noe klær, så snart det er hengt opp legger jeg meg

Ja, jeg jobber bare til litt etter tre.

Henter unger, lager middag mens jeg ser til lekser, spiser, går på fotball med guttungen, hjem, barnetv og kveldsmat, ungene i seng og meg like etter, tenker jeg...

Mannen har nøkkel og låser seg inn når han kommer fra jobb, senest 22 skal jeg ligge under dyna, helst før

Du skal i seng innen 22 ja. God plan. :)

Men i dag skal jeg ikke jobbe overtid, ikke mer overtid før neste uke.

Og legge meg tidlig.

Dette er helt grei målsetting for et par dager nå. ;)

Back
Topp