~⊙~ jubeltråd ~⊙~

Jubler for at eg fann hjertelyden med doppleren heime i dag! :)
Gleder meg til jeg kan begynne å lete:-) men skal prøve å holde meg til neste helg, jeg blir 9+0 nå på tirsdag, så greit å vente litt, så har jeg større sjanse for å finne den!! Men blir nok ikke bekymret hvis jeg ikke finner den, for det er veldig tidlig før 10uker!!

Gleder meg til jeg kan begynne å lete:-) men skal prøve å holde meg til neste helg, jeg blir 9+0 nå på tirsdag, så greit å vente litt, så har jeg større sjanse for å finne den!! Men blir nok ikke bekymret hvis jeg ikke finner den, for det er veldig tidlig før 10uker!!
Ja sist fann eg den ikkje før rundt veke 12, men no tok eg sjansen på å prøve i dag 10+1 :) Veit litt meir om kvar eg skal leite denne gongen, og livmora er godt over skambeinet. Efann den langt ned og litt ut på sida, måtte trykke doppleren ganske hardt nedi der. Hadde ikkje blitt bekymra om eg ikkje fann den enda.

Jublar for fredag! Eg elska fredagar! Ny svangerskapsveke ;) starta på veke 11 i dag, hurra :) åsso jublar eg for at kvalmen har avtatt ein god del. Såg i ein anna post at det er fleire som merkar at kvalmen avtar, så eg rekna med det ikkje er noko skummelt :p I kveld skal eg på jentekveld med god mat og eg gleda meg så masse! Skal jaggu fråtse, haha! Har ikkje ete noko særleg i jula pga konstant kvalme, så kan gjerne ta att litt :p åsso jublar eg for årets første treningsøkt som er unnagjort i dag! Ein time på mølla i stigning. Er kjempefornøgd! Så digg å sveitte att, jaggu lenge sia eg hadde overskudd til det. Ha ein fin fredag alle :) :) :) juhuuuuu!

Jubler for 10+0 og 25% av svangerskapet gjennomført :D

jubler for 50% på hele Intersport i dag! Det sparte jeg 3400kr på!! wohoo:) haha:p elsker slike salg:) spes når jeg faktisk skulle kjøpe nytt yttertøy i dag uansett:D

Jubler for 8+0 idag! :) og for at postafen fortsatt funker sånn noenlunde.. :)

Jubler for at forkjølelsen endelig ser ut til å slippe taket bittelitt. Håper jeg blir frisk til jobbstart på tirsdag :)

jubler for at King joffrey døde i episoden jeg nettopp så av game of thrones:) ventet lenge på den haha!!!! :)

jubler for at King joffrey døde i episoden jeg nettopp så av game of thrones:) ventet lenge på den haha!!!! :)
Doh, er bare på begynnelsen av sesong 3. At jeg alltid skal være så sent ute med å se ting :P Men hater joffrey, så yay alikevel, hehe.

Back
Topp