La 2015 bli året:)

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Veien mot (forhåpentligvis) en baby:)


Sykluslengde:

PP1: 34 dager
PP2: 28 dager
PP3: 30 dager
PP4: 32 dager
PP5: 31 dager
PP6: 26 dager
PP7: 32 dager
PP8: 31 dager
PP9: 37 dager
PP10: 26 dager
PP11: 29 dager
PP12: 36 dager
PP13: 19 dager
PP14: 35 dager
PP15: 32 dager
PP16: 28 dager
PP17: 34 dager
PP18: 28 dager
PP19: 26 dager
PP20: GRAVID:D
 
Last edited:
Er nå i pp9 og ønsker så inderlig at den lille spira skal sitte snart;)
Usikker på hvor mange dpo siden jeg kun hadde 3 el tester denne mnd, men trooor jeg er ca. 10.
Legger ved gårsdagens test fra i 15-tiden (ikke lenge etter do-besøk og mye vanndrikking).

Uredigert
ImageUploadedByBV Forum1419069445.059276.jpg

RedigertImageUploadedByBV Forum1419069461.634112.jpg
 
Trodde testen jeg tok i dag var blenda, men etter den tørka skimtes noe svaaakt på den (litt svakere enn i går til og med).

UredigertImageUploadedByBV Forum1419069586.066270.jpg

RedigertImageUploadedByBV Forum1419069603.524780.jpg

Blir nok testing i morgen tidlig også, for når det først kommer antydning til strek er det sååå vanskelig å la være;) Men hadde litt sterkere strek enn dette i pp6, som viste seg å ikke være noe (tr kom til normal tid). Men aldri fått antydning til noe strek forøvrig.
 
I dag var testen HELT blendahvit igjen, ikke antydning til noe strek i d hele tatt.
Forbereder meg på tr og pp.10, hvis man skal se lyst på d er kan jeg jo drikke og spise d jeg har lyst til i julen. Skal selvsagt vente til jeg er 100% sikker på at d ikke er noe på gang, men føles som tr er rett rundt hjørnet:(
 
I dag var testen HELT blendahvit igjen, ikke antydning til noe strek i d hele tatt.
Forbereder meg på tr og pp.10, hvis man skal se lyst på d er kan jeg jo drikke og spise d jeg har lyst til i julen. Skal selvsagt vente til jeg er 100% sikker på at d ikke er noe på gang, men føles som tr er rett rundt hjørnet:(


Krysser fingre og tær for deg :signs003
 
Kan ikke ha hatt el når jeg trodde likevel...tr har fortsatt ikke kommet, men mulig jeg kan vente henne i morgen. Dersom hun ikke er kommet til lørdag blir d testing, den ENE testen jeg har med meg på juleferie:p
Etter normal sykluslengde skulle mens kommet søndag, men da skulle el testen på dag 19 eller 20 blitt positiv...noe den ikke ble, så kjenner jeg fortsatt er ganske i villrede ang d hele:eek:
 
Ingen tr ennå, men tror hun kommer iløpet av helgen...enten lør eller søn. Har hatt strekk/stikk i nedre del av magen denne pp, spesielt høyre side. Noe ekstra ved hosting siste uken.
 
Fortsatt ingen tr, negativ test på lørdag. Mistenker at hun kommer på tirsdag! Blir en lang pp på 34 dager i så fall...
 
Blir spennende å se om tr dukker opp i morgen, ingen tegn til henne i dag hvertfall...utenom at d føles som hun kommer veldig veldig snart!:(
 
Ingen tr hittil i dag hvertfall...dag 35 av syklus. Ingen av dem 8 tidligere syklusene har vart så lenge, den aller første pp etter pilleslutt var på 34. De øvrige har vært på 30-32, en på 26. Vil si dette er forholdsvis regelmessig.
Tenkte jeg skulle ta en test i dag bare for gøy, men klarte å glemme d da jeg plutselig måtte på do... Får prøve å holde meg litt dem neste timene og få tatt en senere. Har ikke de store forhåpningene siden testen for 3 dager siden var blenda.
Kan ikke den hersens tanta komme så vi kan ta fatt på neste pp.
 
Tatt til test? 4 timer holder kanskje? Krysser fingrene :)
 
PP9 - CD36
Blenda test på morgenurin, ingen antydning til tanta i dag heller...
 
Håper du snart får strek :)
 
PP 9 - CD37
Nå kan d se ut som d skjer noe, bitte bitte litt lyserosa på papiret etter dobesøk i ettermiddag. Vil tro tr kommer stormende til i morgen tidlig, kjedelig at d ikke ble spire...men glad for å endelig kunne ta fatt på pp10:)
 
PP 10 - CD1.
Jeg fikk rett, nå har tr ankommet! Og godt var d vel strengt tatt at hun kom...
Føler jeg stort sett har vært ved godt mot så langt i denne prøvingen, men nå merker jeg at d tar på at d ikke skjer noe... Begynt å lese meg opp på hva som skjer når man drar til legen når man har prøvd ett år osv. Nå håper jeg virkelig at 2015 blir året hvor d endelig blir min tur til å fortelle om familieforøkelse:)
 
Back
Topp