gutt09jente11
Forumet er livet
Jenta vår har eksem og tørr hud, som blir mye verre av ull. hust and claire sine går fint, men har også sett på ull med bomull innside, men vil det ha noen virkning? Eller blir det bare som tykkere bomullplagg liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei her må vi kutte ut på tuppa. Hun har brukt frem til nå, og kun brukt ute, altså tatt på når hun skal ut, og tatt av så fort hun kommer inn igjen. Da går det på et vis, men huden hennes er tørr og klør, så da er jo ullundertøy som piggtråd leste jeg.. Så det vil vi unngå.
Jeg tenker jo at ullens egenskaper blir borte når ullen ikke er rett på huden, men samtidig vil det jo være behagelige klær i forhold til vanlig bomullsgensere..
Ser lillebroren også har fått lik hud som søstra, så der bruker vi IKKE ull.
Jeg er godt fornøyd med devold sin serie "active" til frøkna med eksem her.
Innsiden er laget av polyester, samme stoff som superundertøy er laget av.
Veldig myke, varme og gode![]()
Ja frøkna kjennes god og varm ut med det påDe har vi også!! De er supre og tror de holder godt på varmen![]()
Jeg er godt fornøyd med devold sin serie "active" til frøkna med eksem her.
Innsiden er laget av polyester, samme stoff som superundertøy er laget av.
Veldig myke, varme og gode![]()
Bambus funket som gull her![]()
Mi jente har også tørre flekker. Janus ull/silke går bra. Prøvd de?
Ellers er vel bambus det beste alternativet. De med bommull på innsiden ødelegger jo den der "trekke fuktighet bort fra huden", men de er jo varmere enn vanlig bommulstrøye da.