Skravletråd :)

Bortsett ifra lakris er det å salte maten litt ekstra ;) også viktig å gå litt :) men hver forsiktig med ting som kan utløse blodtrykksfall, ingen vil at du skal gå i bakken ;)

måtte spørre mannen men han kunne ikke huske noe mer han ble fortalt på skolen ihvertfall.

Takk for tips :)
Salt er godt, så da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for det jeg dynka egget mitt til frokost :D hihi

Bør vel kanskje ta det litt med ro på treninga. Det kan vel kanskje være en ting som kan gjøre ting litt vanskeligere ? ;)

Hva driver folk med i dag da? Her holder vi på å snø inne :o

Nettopp kommet fra langtur....brukt 3 timer på kjøring og henting av broren min, og har innimellom der vært på familiemiddag hos onkelen min :)

Driver med i snøværet da?

Nettopp kommet fra langtur....brukt 3 timer på kjøring og henting av broren min, og har innimellom der vært på familiemiddag hos onkelen min :)

Driver med i snøværet da?
Henger på bv mens de andre spiller yatzy :p tror de snart er ferdig, så får se hva som skjer da :) noen planer for kvelden der da? Eller kun avslapning etter kjøringa?

Henger på bv mens de andre spiller yatzy :p tror de snart er ferdig, så får se hva som skjer da :) noen planer for kvelden der da? Eller kun avslapning etter kjøringa?

Gidder du ikke bli med å spille?

Blir nok sofaen resten av kvelden nå ja. Blir trøtt av å kjøre så mye i mørket kjenner jeg :o hehe

Gidder du ikke bli med å spille?

Blir nok sofaen resten av kvelden nå ja. Blir trøtt av å kjøre så mye i mørket kjenner jeg :o hehe
Er møkklei yatzy :p svigerfar er over middels glad i å spille det :p

Er møkklei yatzy :p svigerfar er over middels glad i å spille det :p

Kan bli litt kjedelig i lengden ja. Gøy en sjelden gang men.

Er dere hjemme eller? Får sånn hyttefølelse av yatzy :)

Kan bli litt kjedelig i lengden ja. Gøy en sjelden gang men.

Er dere hjemme eller? Får sånn hyttefølelse av yatzy :)
Vi er hos svigers, men hjemme hos de ;) ja, er litt hytte å spille yatzy.

He he så alle som vil på pub til pub runde burde unngå jula ;)
huff var en uke i dublin en gang og glemmer nok aldri den uka ;)

Ihvertfall den dagen. Nok liv i dag vil jeg tro ;)

Mer enn nok puber å ta av kan man si :o hehe
Litt for enhver smak :)

Back
Topp