Ja fikk 2 da haha, men den trur jeg er kjekk, for den er jo grei hvis du skal bort ogsåSpennende! Ikke hørt om førvirket veldig praktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fikk 2 da haha, men den trur jeg er kjekk, for den er jo grei hvis du skal bort ogsåSpennende! Ikke hørt om førvirket veldig praktisk
Har vært stille de to siste dagene i allefallMerker det er lenge siden jeg har fått hvert innom her nå![]()
dere kan å skravle![]()
Hvordan går det med alle her inne idag?![]()
Aah, nei to trenger du nok ikkeJa fikk 2 da haha, men den trur jeg er kjekk, for den er jo grei hvis du skal bort ogsåbare slå den opp på gulvet liksom
![]()
Ja har hvert noen dager siden jeg har fått hvert innomHar vært stille de to siste dagene i allefall![]()
I dag er jeg trøtt pg sliten, og vondt i hodet. Men kvelden i går var vellykket!
Hva driver du med da?
Det hadde vore ein drøm!
Eg får gjort nesten ikkje noko lengre. I dag våkna eg opp med låsning på venstre side i bekkenet og er blitt satt enno meir av spel... Gledar meg til å kunne gjera noko igjen![]()
Har du bursdag nå i romjulen?Ja har hvert noen dager siden jeg har fått hvert innomMen var da over 1700 nye innlegg her da
Du får slappe av i kveld så du føler deg bedre imorgen
Akkurat nå ser jeg på mannen som ser så fotball og snuppa som spiser kveldsmat
Samtidig er jeg skikkelig happy for har fått bestilt ny mobil!er julegave og bursdagsgave ifra mannen da
![]()
Ja er nok noen dager sidenHar du bursdag nå i romjulen?
Oj, 1700 innlegg? Da er det nok flere dager siden du var her da ja![]()
Koselig at du stikker innomMerker det er lenge siden jeg har fått hvert innom her nå
dere kan å skravle
Ja det er jo en stelleveske med matteAah, nei to trenger du nok ikke
Men skal du ha istedenfor stelleveske?
HeiMerker det er lenge siden jeg har fått hvert innom her nå![]()
dere kan å skravle![]()
Jeg er 27 og jeg føler meg Ikke gammelJa er nok noen dager sidenvar vel på fredag eller lørdag før jeg stakk til Norge en tur for å bake og levere julegaver
Ja har bursdag på mandag, da kommer flere i familien![]()
Også blir jeg jo gammel![]()
skjønner godt hva andre snakket om når de sa at de følte seg gammel når de ble 26 år![]()
kroppen kommer jo bare til å bli verre og verre nå istedenfor det motsatte![]()
Så bra daKoselig at du stikker innom
Bra her,formen begynner å komme seg
Må ta å sjekke den ut litt til. Virket nyttigJa det er jo en stelleveske med matteså blir nok til det
Skal man ikke være fryktelig mett i disse tider da?Heigår greit er veldig mett
men ellers greit
![]()
He he så blir bedre om et år?Jeg er 27 og jeg føler meg Ikke gammel![]()
JaMå ta å sjekke den ut litt til. Virket nyttig![]()
Joda man skal vel detSkal man ikke være fryktelig mett i disse tider da?![]()
Vi prøvde oss på noe "nytt" igår, jeg har smakt det mange ganger da men ikke mannen![]()
biffgryte fra burgund (med noen endringer)
Mannen syns ikke det var så godt så når vi skulle spise restene idag fikk jeg nok i meg litt for mye![]()
Ja er nok noen dager sidenvar vel på fredag eller lørdag før jeg stakk til Norge en tur for å bake og levere julegaver
Ja har bursdag på mandag, da kommer flere i familien![]()
Også blir jeg jo gammel![]()
skjønner godt hva andre snakket om når de sa at de følte seg gammel når de ble 26 år![]()
kroppen kommer jo bare til å bli verre og verre nå istedenfor det motsatte![]()
Ja da har man nok tatt i for hardtJoda man skal vel detmen det er vondt xD
He he som sagt før her er det pga den fysiske kurven kroppen harGammelføler meg fortsatt ikke gammel i en alder av 32 i forhold til som 20
![]()