Skravletråd :)

Har vært stille de to siste dagene i allefall:)

I dag er jeg trøtt pg sliten, og vondt i hodet. Men kvelden i går var vellykket!:)

Hva driver du med da?
Ja har hvert noen dager siden jeg har fått hvert innom :) Men var da over 1700 nye innlegg her da ;)

Du får slappe av i kveld så du føler deg bedre imorgen :)

Akkurat nå ser jeg på mannen som ser så fotball og snuppa som spiser kveldsmat :)

Samtidig er jeg skikkelig happy for har fått bestilt ny mobil! :D er julegave og bursdagsgave ifra mannen da ;)

Det hadde vore ein drøm!
Eg får gjort nesten ikkje noko lengre. I dag våkna eg opp med låsning på venstre side i bekkenet og er blitt satt enno meir av spel... Gledar meg til å kunne gjera noko igjen :P

Er ikke noe særlig med låsninger:(
Håper jeg en eller annen gang får oppleve et år uten :p

Ja har hvert noen dager siden jeg har fått hvert innom :) Men var da over 1700 nye innlegg her da ;)

Du får slappe av i kveld så du føler deg bedre imorgen :)

Akkurat nå ser jeg på mannen som ser så fotball og snuppa som spiser kveldsmat :)

Samtidig er jeg skikkelig happy for har fått bestilt ny mobil! :D er julegave og bursdagsgave ifra mannen da ;)
Har du bursdag nå i romjulen?

Oj, 1700 innlegg? Da er det nok flere dager siden du var her da ja:)

Har du bursdag nå i romjulen?

Oj, 1700 innlegg? Da er det nok flere dager siden du var her da ja:)
Ja er nok noen dager siden ;) var vel på fredag eller lørdag før jeg stakk til Norge en tur for å bake og levere julegaver ;)

Ja har bursdag på mandag, da kommer flere i familien :D
Også blir jeg jo gammel :p
skjønner godt hva andre snakket om når de sa at de følte seg gammel når de ble 26 år :p
kroppen kommer jo bare til å bli verre og verre nå istedenfor det motsatte ;)

Ja er nok noen dager siden ;) var vel på fredag eller lørdag før jeg stakk til Norge en tur for å bake og levere julegaver ;)

skjønner godt hva andre snakket om når de sa at de følte seg gammel når de ble 26 år :p
Jeg er 27 og jeg føler meg Ikke gammel:p

Hei :D går greit er veldig mett :) men ellers greit :)
Skal man ikke være fryktelig mett i disse tider da? :p

Vi prøvde oss på noe "nytt" igår, jeg har smakt det mange ganger da men ikke mannen :p
biffgryte fra burgund (med noen endringer)
Mannen syns ikke det var så godt så når vi skulle spise restene idag fikk jeg nok i meg litt for mye :p

Skal man ikke være fryktelig mett i disse tider da? :p

Vi prøvde oss på noe "nytt" igår, jeg har smakt det mange ganger da men ikke mannen :p
biffgryte fra burgund (med noen endringer)
Mannen syns ikke det var så godt så når vi skulle spise restene idag fikk jeg nok i meg litt for mye :p
Joda man skal vel det :P men det er vondt xD

Gammel :o føler meg fortsatt ikke gammel i en alder av 32 i forhold til som 20:p

Gammel :o føler meg fortsatt ikke gammel i en alder av 32 i forhold til som 20:p
He he som sagt før her er det pga den fysiske kurven kroppen har ;)

Men ellers føler jeg meg ikke gammel :p
føler meg da utrolig ung med ung far og generelt resten av familien ;)

Back
Topp