Skravletråd :)

Ja, kanskje vi må ta en termingruppetur til Irland? :D får bli når barna er større :)
Hvordan feiret de der da?
Og hva slags mat fikk du?
Husker vi åpnet pakkene før middagen, og av middagen husker jeg ting som blåskjell, gåseleverpaté, romkake til dessert. Satt og gnagde på baguetter hele kvelden jeg :p begynner å bli noen år siden nå.
Ja man kødder ikke med askepott :D hihi
Nei, askepott er viktig! Svigerfar prøvde seg i fjor, men skjønte fort at den var hellig ;)

Ble plutselig knalldårlig. Kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden,vet jo at jeg aldri kaster opp men den kvalmen er pyton..Hadde vært bedre å kastet opp og blitt ferdig med det
Ja, er bedre å bare bli ferdig med det. Men er ikke alltid like lett det.

Håper du ikke blir sånn skikkelig syk nå rett før jul

Så kjedelig da :( var du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.
Var i Irland selv på høsten :) Kjempebra shopping!

• Liker
Reactions: BMC
Ligger fortsatt på sofaen her, godt jeg har to gutter som ordner og fikser opp. Hadde ikke blitt mye jul hvis ikke.

Ligger fortsatt på sofaen her, godt jeg har to gutter som ordner og fikser opp. Hadde ikke blitt mye jul hvis ikke.
Er du blitt syk? God bedring :)

Måtte til med det:p barberskum overaaalt:p hoho men gikk på et vis. Vanligvis gjør jeg det i dusjen
Har heldigvis slikt sete i dusjen man kan slå ut å sette seg på :p var gull verdt hver gang jeg holdt på å svime av i dusjen, eller når jeg skulle barbere legger :)

Back
Topp