Det har jeg aldri likt , så det ser jeg ikke på lenger.Jeg ogblir ikke jul uten askepott
Noen som skal se grevinnen og hovmesteren i kveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri likt , så det ser jeg ikke på lenger.Jeg ogblir ikke jul uten askepott
Noen som skal se grevinnen og hovmesteren i kveld da?
Har du no annet must du må se?Det har jeg aldri likt , så det ser jeg ikke på lenger.
Oi, hvorfor såå sent?!Vi skal til svigerinna mi i år
Jeg skal lage riskrem, men det er det. Og middagen blir ikke servert før 1930![]()
Ja, kanskje vi må ta en termingruppetur til Irland?Eg er med![]()
Husker vi åpnet pakkene før middagen, og av middagen husker jeg ting som blåskjell, gåseleverpaté, romkake til dessert. Satt og gnagde på baguetter hele kvelden jegHvordan feiret de der da?
Og hva slags mat fikk du?
Nei, askepott er viktig! Svigerfar prøvde seg i fjor, men skjønte fort at den var helligJa man kødder ikke med askepotthihi
Vi ser alltid alene hjemme, disnyekavalkade og tre nøtter til askepott. Tror ikke det er mer daHar du no annet must du må se?![]()
Nei i grunn ikkeVi ser alltid alene hjemme, disnyekavalkade og tre nøtter til askepott. Tror ikke det er mer da
Ser du noe mer?
Å hvorfor ikke?Ble visst ikke noe baking på meg,godt jeg har to flinke gutter i hus
Ble plutselig knalldårlig. Kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden,vet jo at jeg aldri kaster opp men den kvalmen er pyton..Hadde vært bedre å kastet opp og blitt ferdig med detÅ hvorfor ikke?
Ja, er bedre å bare bli ferdig med det. Men er ikke alltid like lett det.Ble plutselig knalldårlig. Kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden,vet jo at jeg aldri kaster opp men den kvalmen er pyton..Hadde vært bedre å kastet opp og blitt ferdig med det
Har aldri vært av de som kastee opp,går bare rundt å er konstant kvalm å brekker meg,sånn er kengubarnet også dessverreJa, er bedre å bare bli ferdig med det. Men er ikke alltid like lett det.
Håper du ikke blir sånn skikkelig syk nå rett før jul
Jeg var slik frem til jeg ble gravid og var KVALM i sommer. Nå er det back to kun kvalm igjenHar aldri vært av de som kastee opp,går bare rundt å er konstant kvalm å brekker meg,sånn er kengubarnet også dessverre
Var i Irland selv på høstenSå kjedelig davar du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.
Er du blitt syk? God bedringLigger fortsatt på sofaen her, godt jeg har to gutter som ordner og fikser opp. Hadde ikke blitt mye jul hvis ikke.
Hehe, lykke tilSkal prøve meg på å barbere legger.. Sukk.. Wish me luck(mage i veien
)
Måtte til med detHehe, lykke tilsett føttene opp på dolokket feks, da blir det litt lettere
![]()
Har heldigvis slikt sete i dusjen man kan slå ut å sette seg påMåtte til med detbarberskum overaaalt
hoho men gikk på et vis. Vanligvis gjør jeg det i dusjen
Jeg har visst blitt syk ja, utrolig kjipt. Håper bare gutta ikke blir smittet.Er du blitt syk? God bedring![]()