Til gjengjeld ikke 12 timer ekstra i uka hver uke i et par mnd etter ferien, heller da..Jobber i butikk så der får vi ikke det :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til gjengjeld ikke 12 timer ekstra i uka hver uke i et par mnd etter ferien, heller da..Jobber i butikk så der får vi ikke det :/
Kjenner jeg synes synd på deg, og hvor travelt du får det etter nyttår:/Til gjengjeld ikke 12 timer ekstra i uka hver uke i et par mnd etter ferien, heller da..
Kjenner jeg synes synd på deg, og hvor travelt du får det etter nyttår:/
bør legge meg jeg også, mye å gjøre i morgen selv om jeg har ferieGod natt damer. Må nesten legge meg om jeg skal komme meg opp og på jobb i morgen![]()
God natt jenter![]()
Krysser fingrene for deg.Heisan!
Var på en innvendig UL idag for å sjekke om alt var i orden idag og siden jeg trodde jeg kunne høre hjerteslagene.
Utregna skal jeg være 7 uker på vei nå. Ingen hjerteslag og se, men så et at det var noe der. Fikk beskjed om å bestille meg ny time om 2 uker. Håper virkelig jeg får hørt noe da. Blir jo selvfølgelig litt skuffet og lei siden jeg ikke så noe. Har masse graviditetssymptomer. Men kanskje jeg har regna feil å. Flere som har opplevd lignende??
Ånei!Julen er avlyst grunnet omgangsjuke![]()
Oh no!!!! Hele familien?Julen er avlyst grunnet omgangsjuke![]()
Flere som er tidlig våken...Oh no!!!! Hele familien?
Jeg var til tidlig ul sist, trodde heg var nærmere 7, men hun regnet at jeg var i slutten av uke 5, så ikke hjerte slå, men gjorde det uka etterHeisan!
Var på en innvendig UL idag for å sjekke om alt var i orden idag og siden jeg trodde jeg kunne høre hjerteslagene.
Utregna skal jeg være 7 uker på vei nå. Ingen hjerteslag og se, men så et at det var noe der. Fikk beskjed om å bestille meg ny time om 2 uker. Håper virkelig jeg får hørt noe da. Blir jo selvfølgelig litt skuffet og lei siden jeg ikke så noe. Har masse graviditetssymptomer. Men kanskje jeg har regna feil å. Flere som har opplevd lignende??
Uff daJulen er avlyst grunnet omgangsjuke![]()
Åneeeei. Blitt syke?Julen er avlyst grunnet omgangsjuke![]()
Mannen, meg og gutten er rammet.Ånei!
Hvor mange skulle dere være som ikke kan, eller hvor ille er dere rammet?
Det var ikke noe særlig å høreMannen, meg og gutten er rammet.
Jeg verst, har ikke sovet i natt på grunn av mage smerter
God bedring.Mannen, meg og gutten er rammet.
God bedring!!!Mannen, meg og gutten er rammet.