Felles skravle 2015

Kjenner jeg synes synd på deg, og hvor travelt du får det etter nyttår:/

Det er ikke den enkleste tiden på året, og siden mannen også jobber mye kommer huset til å stå på høykant, og viser nesten hverandre ikke, men ungene hentes av en av oss hver dag, så det går som det går. Det er over til hennes bursdag

Heisan!

Var på en innvendig UL idag for å sjekke om alt var i orden idag og siden jeg trodde jeg kunne høre hjerteslagene.
Utregna skal jeg være 7 uker på vei nå. Ingen hjerteslag og se, men så et at det var noe der. Fikk beskjed om å bestille meg ny time om 2 uker. Håper virkelig jeg får hørt noe da. Blir jo selvfølgelig litt skuffet og lei siden jeg ikke så noe. Har masse graviditetssymptomer. Men kanskje jeg har regna feil å. Flere som har opplevd lignende??

Julen er avlyst grunnet omgangsjuke :(

Heisan!

Var på en innvendig UL idag for å sjekke om alt var i orden idag og siden jeg trodde jeg kunne høre hjerteslagene.
Utregna skal jeg være 7 uker på vei nå. Ingen hjerteslag og se, men så et at det var noe der. Fikk beskjed om å bestille meg ny time om 2 uker. Håper virkelig jeg får hørt noe da. Blir jo selvfølgelig litt skuffet og lei siden jeg ikke så noe. Har masse graviditetssymptomer. Men kanskje jeg har regna feil å. Flere som har opplevd lignende??
Krysser fingrene for deg.

Jeg har ikke opplevd det, men det er det jo mange andre som har

Oh no!!!! Hele familien?
Flere som er tidlig våken...

Jeg er eneste her i huset.
Jeg vet ikke hva mannen har alarm på, han skal jobbe, men hjemmekontor / syk. Jeg våknet for å tempe, og måtte bare skrive litt, for i går var jeg "hva om letrozol ikke funket på meg?? " men i dag var tempen høy nok til at jeg er ganske sikker på å være dpo!

Heisan!

Jeg var til tidlig ul sist, trodde heg var nærmere 7, men hun regnet at jeg var i slutten av uke 5, så ikke hjerte slå, men gjorde det uka etter:). Masse lykke til❤️

Back
Topp