Skravletråd :)

Nei, skjønner du ikke gadd å lyve om det. Hvor langt på vei er du nå da?
Nå er jeg 10+5 og har hørt hjertelyden til lille i dag, så jeg føler meg litt mer avslappet :)
Men klarer nok ikke å GLEDE meg før jeg kommer over oul ihvertfall, eller nærmere fødsel :o

Nå er jeg 10+5 og har hørt hjertelyden til lille i dag, så jeg føler meg litt mer avslappet :)
Men klarer nok ikke å GLEDE meg før jeg kommer over oul ihvertfall, eller nærmere fødsel :o
Skjønner jeg godt. Jeg synes det ble litt lettere når jeg fikk vite kjønn på oul. Og at hun var frisk:)

Skjønner jeg godt. Jeg synes det ble litt lettere når jeg fikk vite kjønn på oul. Og at hun var frisk:)

Viktigste blir vel at lille er frisk.
Har ikke lyst til å vite kjønne jeg ;)

What?:o jeg synes det hjalp å vite "hvem" som var der inne med tanke på å klare å knytte meg litt til mini:)

Tror nok jeg skal klare den biten allikevel :)
Må bare komme meg dit :D

Har du fått innkalling til oul? Nei forresten, er vel litt tidlig ennå?

Er noen på juliforumet som har fått vet jeg.
Her blir det søkt om ved legetimen min 7. Januar, og regner vel med å få i midten/slutten av februar en ganh

God dag damer :) Uvant å ikke ha noen varsler fra skravleforumet, men det blir vel mer slik fremover :P Hva har dere gjort på i dag? Nå nærmer julen seg :D

God dag damer :) Uvant å ikke ha noen varsler fra skravleforumet, men det blir vel mer slik fremover :P Hva har dere gjort på i dag? Nå nærmer julen seg :D
Der var du og. Lurte på hvor det ble av deg :p

Her har jeg gjort minimalt. Nå skal jeg stelle meg og handle litt. Er tomt for melk, det er i følge sambo tidenes krise

Der var du og. Lurte på hvor det ble av deg :p

Her har jeg gjort minimalt. Nå skal jeg stelle meg og handle litt. Er tomt for melk, det er i følge sambo tidenes krise
Trengte meg en liten bv-pause nå på dagen:P Kan han ikke dra å handle melk selv da?

God kveld :)
Ikke umulig det nei:p

straks jul og 11 uker:D i dag har jeg vasket litt klær og gulv og driver og pakker gaver nå ;)
Du da?

Min jm på oul klarte ikke holde munn, så jeg hadde fått vite det uansett:p

Om noen forsnakker seg eller at jeg ser det selv så får jeg vel ikke gjort noe med det, mem har tenkt å si jeg ikke vil vite ;)

God kveld :)
Ikke umulig det nei:p

straks jul og 11 uker:D i dag har jeg vasket litt klær og gulv og driver og pakker gaver nå ;)
Du da?
Flink du er da :)
Har ryddet og vasket litt, og ellers bare kost med hundene og sett litt netflix ;)

God kveld:D
Jeg sov lenge pga nattevakt, har bakt pikekyss og troikakonfekt:D
Nå er 2 av 3 barn i seng, og jeg skal i butikken..

Back
Topp