Skravletråd :)

Er noen våkne her?
trenger litt hjelp :p

Har hvert fraværende for har ordnet med julegaver til de barnehage ansatte idag!
Men de er egentlig 3 ansatte i avd til snuppa, hu ene har jeg ikke sett hele uka men har sett 3 vikarer!
jeg tenkte å gi de en pose med 30 sjokoalde kjeks og 20 kromkaker, men blir usikker på om jeg skal gi en ting til hver av de ansatte (10 sjokolade kjeks hver til 3 og 10 kromkaker hver til de siste to.) eller gi alt til de 2 som er faste og som er der hele tiden nå, altså gi de 10 kromkaker og 10 sjokolade kjeks hver.
Hva ville dere gjort?
Regner med du allerede har levert nå:p
Men jeg hadde gitt dem en boks kaker som de kunne hatt på personalrommet:) vanskelig å fordele når det er noen faste og noen vikarer osv..

takk :)
Var lite kos i å leke frisør (andre gangen i mitt liv jeg klipper andre sitt hår om jenta mi LIKTE det ikke selvom det så ganske bra ut når jeg fikk bli ferdig ;) )

Også irriterende å ha hybelkjøkken uten stekeovn! stekt 72 sjokoladekjeks i et kromkakejern er en utfordning, spesielt gammel så må snu og telle hele tiden ;)
Du er så flink til å gjøre det beste utav det:D

God natt alle sammen her inne :)
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting ;)
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter ;) (startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha ;)
Happy shopping:D

I morgen skal sambo på sitt tredje julebord tredje lørdagen på rad. Så da er jeg nok litt innom iogmed jeg blir alene hjemme mest sannsynlig

Høres ut som en god plan. Jeg skal på lutefisklag i morgen...håper det er noe spiselig der...hehe

Back
Topp