Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Det kan manKan jo ikke spise hele tiden?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan manKan jo ikke spise hele tiden?!![]()
Kommer til å se ut som en fotball om jeg skal spise hver gang jeg har lyst på matDa må du spise![]()
Gjør det...de siste gavene blir ikke like pene som de første for å si det sånn
![]()
Håper det ordner seg![]()
Har et mål om å se ut som en fotball jegKommer til å se ut som en fotball om jeg skal spise hver gang jeg har lyst på mat![]()
Ja, håper vi klarer detFår vel bare satse på å holde topp10 alle nå![]()
Regner med du allerede har levert nåEr noen våkne her?
trenger litt hjelp
Har hvert fraværende for har ordnet med julegaver til de barnehage ansatte idag!
Men de er egentlig 3 ansatte i avd til snuppa, hu ene har jeg ikke sett hele uka men har sett 3 vikarer!
jeg tenkte å gi de en pose med 30 sjokoalde kjeks og 20 kromkaker, men blir usikker på om jeg skal gi en ting til hver av de ansatte (10 sjokolade kjeks hver til 3 og 10 kromkaker hver til de siste to.) eller gi alt til de 2 som er faste og som er der hele tiden nå, altså gi de 10 kromkaker og 10 sjokolade kjeks hver.
Hva ville dere gjort?
Uff! Masse god bedringJepp, alle hadde en skravle dag i går![]()
Dagen var ett stress. kastet opp hele dagen. Jeg la meg kl 20.00 og ligger enda.. Er kjempe sliten.
Du er så flink til å gjøre det beste utav dettakk![]()
Var lite kos i å leke frisør (andre gangen i mitt liv jeg klipper andre sitt hår om jenta mi LIKTE det ikke selvom det så ganske bra ut når jeg fikk bli ferdig)
Også irriterende å ha hybelkjøkken uten stekeovn! stekt 72 sjokoladekjeks i et kromkakejern er en utfordning, spesielt gammel så må snu og telle hele tiden![]()
I morgen skal sambo på sitt tredje julebord tredje lørdagen på rad. Så da er jeg nok litt innom iogmed jeg blir alene hjemme mest sannsynligDet skal vi![]()
Håper du hadde en fin natt på sofaenGod natt. Jeg er forvist til sofaen fordi jeg hoster så mye om natten![]()
God bedringÅååå ryggen min!!!![]()
Happy shoppingGod natt alle sammen her inne
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter(startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha
![]()
I morgen skal sambo på sitt tredje julebord tredje lørdagen på rad. Så da er jeg nok litt innom iogmed jeg blir alene hjemme mest sannsynlig
Ser det blir hektisk i toppenTakk for oppdarering
Satser på å bli liggende på 6.plassen
Håper du får en flott dagGod morgen alle!![]()
Lage konfekt og pakke inn gaverGod morgen!
Planer for dagen?
Hehe...lenge siden jeg sist gjorde detJeg og. Nå er det skravlet over 500 innlegg på 1 dag av et par jenter ser jeg. Ikke engang RonjaR pleier jo å gjøre det![]()
Lage konfekt og pakke inn gaver
Du da??