Ikke i bruk
Forumet er livet
Glad jeg bare har to gale katter jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøve ikke å sovne for da får jeg ikke sove til nattenHuff da, får slappe av litt da![]()
Ahhh idag skal jeg lage kromkaker og sjokoladekjeks til damene i barnehagen, snuppa mi tar ferie imorgen så må få ordnet det i kveld, kanskje få ordnet de fleste andre gavene også samtidig!Det er braHva skal du i dag da?
Ja er det.Ja, er vel større sjans for det enn at lille blir skadet pga slag vil jeg tro. Uansett ikke noe gøy da
Her får shadow sove på soverommet hvis hun vil detVofsen får ikke være på soverommet på natta her, så han blir veldig glad på morgenen
Ikke feil med ei lita tulle heller vil jeg tro![]()
Ja altfor sent!4?
Det var da veldig sent og, men bra du fikk lagt deg til slutt da![]()
Blir noen glade barnehagetanter daAhhh idag skal jeg lage kromkaker og sjokoladekjeks til damene i barnehagen, snuppa mi tar ferie imorgen så må få ordnet det i kveld, kanskje få ordnet de fleste andre gavene også samtidig!
Skal i dusjen med snuppa og prøve å klippe tuppene hennes litt og ellers er det vel ordne, rydde og vaske leiligheten som alltid,![]()
Ja jeg må jo ta de minuttene jeg får i løpet av en dagDu jahehe
Men det har vært dødt live![]()
Ja hadde det!!!DET hadde vært grusomt!
Vi skravler ikke så mye, bare dere som har skravla lite i dagSkravler så det spruter av dem![]()
Nesten som jeg hadde vurdert skilsmisse om han kom med en slikJa hadde det!!!
Ja hadde hvert det! Nå har jeg slitt med en idiot LG i over et år så skal da ikke ha noe tulle mobil nå!Det hadde jo værr helt krisehehe
Hehe, får da håpe han roer seg ned før den tid daHan kommer nok til å holde på til han kreperer i dojang![]()
Det har ikke vært så mye liv her inne i dagVi skravler ikke så mye, bare dere som har skravla lite i dag![]()
Glad jeg bare har to gale katter jeg![]()
Ja er det.
Men nei ikke noe gøy, spøkte om at det var bra mannen ikke var i norge på det tidspunktet ville vel fått beskjed om at han drev med konemishandling![]()
Ja altfor sent!
Er pleier å legge meg litt sent men ikke midt på natta! Så sovnet nesten med dataen foran meg flere ganger![]()
Ja jeg må jo ta de minuttene jeg får i løpet av en dag![]()
Vi skravler ikke så mye, bare dere som har skravla lite i dag![]()
Ja hadde hvert det! Nå har jeg slitt med en idiot LG i over et år så skal da ikke ha noe tulle mobil nå!![]()