Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravler så det spruter av dem
HahaHaha. Tror ikke min tør å prøve
I går klarte han å få snuta oppi søpledunken med kyllingrester da. Da mannen kom ut på kjøkkenet, la han seg på gulvet og latet som ingenting. Å se på meg så uskyldig jeg er. Han vet godt han gjør noe han ikke får lov til...haha
Det gjør ikke viSkravler så det spruter av dem![]()
HahaDe er noen tullinger
![]()
Det er helt santVanskelig å bli sinna på de da. De er jo så søtehehe
Har viktigere ting å gjøre viVi nei! Aldri![]()
Det er helt sant
Tispa våres har egentlig den verste uvanen. Hun elsker å rulle seg i bæsj! Rekker ikke se der er noe før hun stuper oppi..Blir mye bading![]()
Har viktigere ting å gjøre vi![]()
Det er så irriterendes. Tror vi er eneste hundeeierne i nabolaget som faktisk plukker opp etter hundene våre..Hahaha. Heldigvis sluppet det her
Huff. Er så slitsomt når folk ikke gjør detDet er så irriterendes. Tror vi er eneste hundeeierne i nabolaget som faktisk plukker opp etter hundene våre..
Jeg skulle egentlig bake konfektkjeks... meeeen så ble jeg småsulten i går og spiste opp nøttene jeg skulle bruke i bakingenIkke sant. Mye å gjøre nå før jul...
Kanskje jeg skal begynne snart?haha
Veldig! Har man hund så får man plukke opp!Huff. Er så slitsomt når folk ikke gjør det![]()
Jeg skulle egentlig bake konfektkjeks... meeeen så ble jeg småsulten i går og spiste opp nøttene jeg skulle bruke i bakingen![]()
Jeg må nok detHaha. Sånn kan det gå
Da må du kjøpe nye da![]()
Veldig! Har man hund så får man plukke opp!
Det blir faktisk detDet syns jeg. Man trekker da ned etter seg på do!!! Blir det samme faktisk
Huff da, får slappe av litt daBle plutselig så fryktelig trøtt..
Nettopp er noe med det, så lenge maten blir god så får man ikke klageHm...høres ut som noe jeg bør innføre her og
Syns det er greit han baker og, men ikke bland deg inn i hvordan jeg gjør det!![]()