Skravletråd :)

God natt alle sammen inne her :)
Venter på at en video skal bli ferdig sendt :p
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av den :p Sånn går det når man skal sende avgårde 570 MB :p
God natt :)

Må prøve å sove litt jeg også :)

Da er det lurt å ta det da :p
Ja er det, men spennende å se hva som skjer!
Mannen var jo den som sa han ville kjøpe forsinket bursdagsgave og da mobil, men man vet jo aldri med disse mennene! :o

Ok, samme beskjed om de familiemedlemmene fikk av spesialister da!

Må nok få gått igjennom en runde her i Sverige også siden hun som tok celleprøve av meg i august mente at det ikke var så viktig å ta det hvert år! og ville uansett ikke få det så lenge jeg ikke fikk det via spesialist her i Sverige. Ganske rart egentlig for fikk det jo i Norge ganske automatisk når jeg sa at spesialister i oslo hadde gitt den beskjeden til familiemedlem!
Så rart at de sier det der ja.

Neida han var ikke så treg, men fryktelig sliten etter å ha hvert på jobb i litt over 9 timer, og stresset med bil både før og etter samtidig hvert i butikken så video presentasjonen er ikke av de beste :p
Så lenge den er grei nok,så går det vel fint

God natt alle sammen inne her :)
Venter på at en video skal bli ferdig sendt :p
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av den :p Sånn går det når man skal sende avgårde 570 MB :p
Hihi...håper du kom deg i seng til slutt:p

Nei skal ha sony igjen ;)

Og gleder meg til den dagen ;)
Mannen snakker om å ville gi meg forsinket bursdagsgave så gleder meg til den ;)

Høres bra ut;)

Det skjønner jeg godt at du gjorde ;)
Fulgte forresten nøye på kursen mellom norske krone og egyptiske pund når jeg bodde i Egypt også :p Blir vel gjerne slik at man gjør det :)

Må jo nesten følge med da ja, så det lønner seg mest mulig å føre over penger osv:)

Back
Topp