Tenker på nr 2...

Det går nok fint. Broren til mannen er født 23 desember. Hu hadde en kjempe fin jul og han har hatt bursdag på dagen sin hvert år.
Oldemoren til ungene har også bursdag 23.desember. Så føler hun nye tar over plassen(oldemor er ikke død enda, men hun er jo neste i rekka) alltid ha en juliungen i slekta, liksom;)
 
Ser den også ja:) Kan jeg spørre hvorfor det blir ks?:)
Etter at overlegene på Ullevål hadde tittet på meg, fikk jeg ikke lov til på gjennomføre en vaginal fødsel til. Skal bli fulgt opp etter ammeperioden er ferdig for å se på mulighetene for rekonstruksjon der nede. Gikk litt for seg sist gang ;)
 
Etter at overlegene på Ullevål hadde tittet på meg, fikk jeg ikke lov til på gjennomføre en vaginal fødsel til. Skal bli fulgt opp etter ammeperioden er ferdig for å se på mulighetene for rekonstruksjon der nede. Gikk litt for seg sist gang ;)
Usj da.. Godt de skal fikse opp da;)
 
Så spennende for dere som har fått og dere som venter, gratulerer:) her er jeg ikke helt der enda. Er mye alene, så det å ha en nyfødt i tillegg skremmer meg veeeldig:p mannen jobber borte. Men det blir nok ikke veldig lenge før vi prøver på neste:p vil ikke ha for stort sprang mellom barna heller:D
 
Jeg oppdaterer stort sett dagboka hver dag. Den ligger på januar 2015. Det er virkelig ikke lenge igjen nå. 5 dager bare:D
Hvordan går det med deg?
Da må jeg inn å lese;) 5 dager er ingenting det faktisk, når man har gått å ventet i nesten 300;)

Meg er det bra, kjente jeg ble litt misunnelig når du skrev 5 dager igjen nå;) 70 virket plutselig kjeeempe lenge:p Dette svangerskapet er mye tøffere på med psykisk enn det forrige var. Det går virkelig inn på meg alt jeg ikke orker å gjøre eller får til:( Men eller klager jeg ikke, ingen fysiske vondter:D
 
Eg fødte en gutt 7 dager på overtid den 7 desember :)
Han var til min store overaskelse hele 4885g 53cm og 38 rundt hodet :p
Var estimert til å være 3800g, i "værste" fall 4100g :p
 
Da må jeg inn å lese;) 5 dager er ingenting det faktisk, når man har gått å ventet i nesten 300;)

Meg er det bra, kjente jeg ble litt misunnelig når du skrev 5 dager igjen nå;) 70 virket plutselig kjeeempe lenge:p Dette svangerskapet er mye tøffere på med psykisk enn det forrige var. Det går virkelig inn på meg alt jeg ikke orker å gjøre eller får til:( Men eller klager jeg ikke, ingen fysiske vondter:D
Tar på med tette svangerskap. Det er ikke lenge igjen for din del heller nå:D
 
Eg fødte en gutt 7 dager på overtid den 7 desember :)
Han var til min store overaskelse hele 4885g 53cm og 38 rundt hodet :p
Var estimert til å være 3800g, i "værste" fall 4100g :p
Æææ! Gratulerer så mye med en stor gutt! På tirsdag estimerte de jenta til 2,8 kg, så blir nok en like liten frøken som sist. Julijenta veide 2,9 og bare 2,6 da vi dro hjem. Hun druknet i str 50, så vi har kjøpt str 44 nå.
 
Da er jeg endelig gravid etter nesten 1 år med prøving på nummer 2. Synd det er så stille her inne. Synes det er så koselig her og vegrer med til å flytte over til januar 16.
 
Da er jeg endelig gravid etter nesten 1 år med prøving på nummer 2. Synd det er så stille her inne. Synes det er så koselig her og vegrer med til å flytte over til januar 16.
Gratulerer :) ja det er blitt ganske stille her nå :/ selv er jeg ganske aktiv på april 15 forumet siden jeg akkurat fikk ei jente. :)
 
Da er jeg endelig gravid etter nesten 1 år med prøving på nummer 2. Synd det er så stille her inne. Synes det er så koselig her og vegrer med til å flytte over til januar 16.
Gratulerer så masse :) Veldig stas å høre at den satt til slutt. Jeg har termin i juli igjen og kan bare si: Gled deg til magen er på plass igjen. Det er så stas:)
 
Back
Topp