Veldig mye vondt, men kom meg igjennom den! Vært på jobb, men nå er det to fridager før en kveld med jobb fredag.. så er det juleferie!Helt ok dag. Du da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig mye vondt, men kom meg igjennom den! Vært på jobb, men nå er det to fridager før en kveld med jobb fredag.. så er det juleferie!Helt ok dag. Du da?![]()
Så deilig! Jeg må på jobb lille julaften :/Veldig mye vondt, men kom meg igjennom den! Vært på jobb, men nå er det to fridager før en kveld med jobb fredag.. så er det juleferie!
Æsj - kjedelig! Vi reiser "hjem" til jul, så det er ikke noe alternativ.. heldigvis har vi jobber vi kan ta oss fri fraSå deilig! Jeg må på jobb lille julaften :/
Passer bra det da. Min svigermor har det alltid roteteSå var det denne julen, ja..
Huset ser bomba ut, mannen skulle ha tatt det, men han har bare vært syk.
Jeg har jobbet, og vært for sliten når jeg kommer hjem fra jobb.
Rommet svigermor skal sove på er fremdeles full av esker.
Og vi har fult kjør frem til julaften...
Veldig glad for at svigermor og jeg har forskjellig syn på hva rot er.
Hun syns hun bare har fått det så ryddig hjemme, jeg er ikke enig så det gjør sikkert ikke noe at det ikke er strøkent her
Jeg kunne godt tenke meg å ha det mye mer ryddig, men jul kommer, når jul kommer uansett om det er ryddig eller ikke. Har jeg nok blomster så ser hun bare demPasser bra det da. Min svigermor har det alltid rotete![]()
Jeg kunne godt tenke meg å ha det mye mer ryddig, men jul kommer, når jul kommer uansett om det er ryddig eller ikke. Har jeg nok blomster så ser hun bare dem
Og innser jeg det nå, blir det ikke for mye stress heller
Blomster hjelper myeJeg kunne godt tenke meg å ha det mye mer ryddig, men jul kommer, når jul kommer uansett om det er ryddig eller ikke. Har jeg nok blomster så ser hun bare dem
Og innser jeg det nå, blir det ikke for mye stress heller
Omtrent som oss da.Så var det denne julen, ja..
Huset ser bomba ut, mannen skulle ha tatt det, men han har bare vært syk.
Jeg har jobbet, og vært for sliten når jeg kommer hjem fra jobb.
Rommet svigermor skal sove på er fremdeles full av esker.
Og vi har fult kjør frem til julaften...
Veldig glad for at svigermor og jeg har forskjellig syn på hva rot er.
Hun syns hun bare har fått det så ryddig hjemme, jeg er ikke enig så det gjør sikkert ikke noe at det ikke er strøkent her
Heldigvis ikke herNå snør det her![]()
Det er så koseligHeldigvis ikke her
Gir så julestemning![]()
Her er det litt hvitt på bakken og speilblankt på veiene..!Ja, er på tide. Grønt gras og 6 pluss grader midt i desember gir ikkje julestemning iallefall...
Her er det hvitt, kaldt og saltede veier...Her er det litt hvitt på bakken og speilblankt på veiene..!blir mye koseligere med en gang!
Huff.. slitsomt!For en dag det har vært.
Ble vekket kl 04:30 av ei litta en som ikke ville sove mer.
07:45 - 15:30 var jeg på jobb, og måtte kjøre i rushen hver vei, og hente og bringe frøkna i barnehagen.
Gutten var syk hjemme med mannen.
Hjem og lage og spise middag.
Slappe at og så avgårde igjen.
Denne gang til storsentret for å handle noen julegaver vi skal levere i morgen, samt forkjølelsesmedisiner til guttene.
Når er jeg sliten
Skal nok gå å legge meg snart, er ikke ikker på hvor mye søvn det blir i natt.Huff.. slitsomt!
Her våknet jeg 02:15 - duppet litt av og på til ca kl 5:00.. jobb fra 8-14.. hjemme 15:30 etter handling og postkontor ++.. tur med bikkja, før sofa, middag, tømt oppvaskmaskin, ryddet bort tøy ++ Nå er det håndball!!