SKRAVLETRÅD ❤

Guri malla blir bare mer og mer ukonsentrert og lei jobb jo nærmere permisjonsdatoen vi kommer...

3 dager til eksamen og er såå utrolig lei av dette... gosh, kan det ikke bli onsdag så eg er endelig ferdig med mine 2 eksamener.

2 uker igjen til jeg bare skal slappe av...! Gleder meg sånn! :o blir tyngre og tyngre for hver dag..!

Skal ha privatisteksamen 1. Desember. Muntlig, praktisk naturfag.... Er ikke klar i det hele tatt, har jobbet så mye at jeg ikke har fått lest. Har lyst å grine bare jeg tenker på det, haha :p

Skal ha privatisteksamen 1. Desember. Muntlig, praktisk naturfag.... Er ikke klar i det hele tatt, har jobbet så mye at jeg ikke har fått lest. Har lyst å grine bare jeg tenker på det, haha :p

Huff! Vi satser på at det går bra :)

Bah, da ble det min tur til å ta glucose belastning.. Nettopp komt igjen fra jordmor, og idag hadde jeg sukker i urinen igjen, 3+ skrev hun på arket mitt .. Så nå er det slutt på kokosboller og mandariner :'(

Overtakelse av huset om en times tid. Flytting i helga. Og etter det kan endelig kan roen senke seg!

1 dag i permisjon..startet dagen med å sove til 11.30.. :confused:og har ingen andre planer enn å rydde og vaske litt :D rart å ikke ha noe på planen :p:p

Hun er her før du vet ordet av det, så nyt de siste kjedelige dagene du har igjen og ta litt ekstra godt vare på deg selv ;-)

Takk :) Ja får prøve på det, og ikke bli alt for utålmodig..! Skal gjøre meg ferdig med de siste julegavene idag, så da har jeg iallefall noe å gjøre :)

Det er alt for travelt å ha permisjon. Savner å jobbe allerede .. ;-)
Tror det er jula sin feil da...! Litt for mange ting som bare er utsatt...

Var ikke meningen jeg skulle få sove..! Så da sitter jeg her i stua med en kopp te og et par klementiner :) Finner ingen god liggestilling i senga, og hver gang jeg prøver å snu meg fra side til side får jeg sinnsykt mageknip.. eller kynnere eller noe..! Æsj!

Var ikke meningen jeg skulle få sove..! Så da sitter jeg her i stua med en kopp te og et par klementiner :) Finner ingen god liggestilling i senga, og hver gang jeg prøver å snu meg fra side til side får jeg sinnsykt mageknip.. eller kynnere eller noe..! Æsj!
Kjenner til det med vanskelig å finne liggestilling... Og te og klementiner var min frokost ;-)

Jeg har hatt det så travelt denne uka at jeg verker noe veldig i ryggen.. Tror jeg skal droppe alle planer og bare slappe av i dag...

Er litt anderledes å ha morkaken foran denne gangen merker jeg. Kjenner sparker så mye tydeligere utenpå magen. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd hun kunne sparke sin vei ut av magen. Kan nesten ta rundt leggen/foten. Nesten litt skummelt ;)
#innlegg nr 3000 :)

Back
Topp