Skravletråd :)

Det er jo ikke noe jeg tilbyr privat, men på en kjøpog salg side på fb..

Står det noe om det på siden da?
Om det er noe som kanskje er vanskelig å få hentet, ville jeg vel kanskje spurt om de leverer?

Står noe om at en leverer? Nei , jeg foventer jo at folk henter ting selv jeg da når man sier man vil ha det.

Så lenge det gis bort ser jeg regner jeg egentlig med at det hentes ja, med mindre det står noe annet. Jeg like jo uansett å se på det før jeg tar det da, så jeg ville sikkerr hentet uansett om det er gratis eller ikke;)

Så lenge det gis bort ser jeg regner jeg egentlig med at det hentes ja, med mindre det står noe annet. Jeg like jo uansett å se på det før jeg tar det da, så jeg ville sikkerr hentet uansett om det er gratis eller ikke;)
Ok:)
Det var en guttesykkel som gis bot, det er ikke det at avstanden er så lang, jeg kunne trillet den bort men siden det er hver eneste gang at hun ikke kan hente når hun sier hun vil ha det så går det litt på prinsipper rett og slett..

Last edited:
Bare 6 og en halv time til jobbdagen er over. Må innrømme jeg er umotivert om dagene. Lutt grunnet jobben, litt grunnet jul og litt grunnet kommende permisjon. I dag er bare en slik dag. Lov innimellom det vel?

Bare 6 og en halv time til jobbdagen er over. Må innrømme jeg er umotivert om dagene. Lutt grunnet jobben, litt grunnet jul og litt grunnet kommende permisjon. I dag er bare en slik dag. Lov innimellom det vel?
Klart det er lov.

Jeg kjenner jeg er veldig glad or at det snart er ferie

Back
Topp