Det er hun helt klartWææææ. Du er den verste skravleren av oss ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hun helt klartWææææ. Du er den verste skravleren av oss ja![]()
Det er jo ikke noe jeg tilbyr privat, men på en kjøpog salg side på fb..
Hehe. Men av oss som var her nå dNei, det tror jeg er RonjaRhehe
Står noe om at en leverer? Nei , jeg foventer jo at folk henter ting selv jeg da når man sier man vil ha det.Står det noe om det på siden da?
Om det er noe som kanskje er vanskelig å få hentet, ville jeg vel kanskje spurt om de leverer?
Hehe. Men av oss som var her nå d![]()
Står noe om at en leverer? Nei , jeg foventer jo at folk henter ting selv jeg da når man sier man vil ha det.
Det er bare 100 innlegg..Dere er ikke så mye bedre derekengu har skravla mer enn meg i desember ihvertfall
hihi
OkSå lenge det gis bort ser jeg regner jeg egentlig med at det hentes ja, med mindre det står noe annet. Jeg like jo uansett å se på det før jeg tar det da, så jeg ville sikkerr hentet uansett om det er gratis eller ikke![]()
Tipper du tar det igjen rasktFortsatt mer![]()
Tipper du tar det igjen raskt
Hehe. Like ille alle treDere er ikke så mye bedre derekengu har skravla mer enn meg i desember ihvertfall
hihi
Så link du erFår se på der da. Nå lager jeg twix til julegaver![]()
er ganske ille du også altsåHehe. Like ille alle tre![]()
Klart det er lov.Bare 6 og en halv time til jobbdagen er over. Må innrømme jeg er umotivert om dagene. Lutt grunnet jobben, litt grunnet jul og litt grunnet kommende permisjon. I dag er bare en slik dag. Lov innimellom det vel?
Det måman helt klart ha. Glad jeg er ferdig med deMå jo ha julegaver![]()