God morgen ja. Vanskelig å våkne i dag. Men må vel bare stå opp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her,dvs våknet tidlig men ikke klar for å stå oppGod morgen ja. Vanskelig å våkne i dag. Men må vel bare stå opp..
God morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt
God morgen alle![]()
God morgen ja. Vanskelig å våkne i dag. Men må vel bare stå opp..
Ja sånn er det faktisk. Han får fortsatt mye gaver men gleder seg faktisk over alle.!Ja, man skal jo kunne glede seg over de og![]()
Her er det bare grått og kjedelig.Skryter ikke av juleværet her det høljer ned![]()
Ja sånn er det faktisk. Han får fortsatt mye gaver men gleder seg faktisk over alle.!
Pakkeglad gutt. Alt takkes for,og han viser aldri at det kanskej ikke fallt i smak, men det er noe vi har jobbet hardt med. Man skal være takknemlig.Det er bra det da![]()
Pakkeglad gutt. Alt takkes for,og han viser aldri at det kanskej ikke fallt i smak, men det er noe vi har jobbet hardt med. Man skal være takknemlig.
Tenk at jeg har skravlet over 17000 innlegg siden slutten av mars.. Å være sykemeld er kanskje ikke så bra ser jeg![]()
Fortsatt snø her:/Skryter ikke av juleværet her det høljer ned![]()
Det kan del diskuteresDa har dere gjort en god jobb da![]()
Fortsatt snø her:/
Er app treig hos dere?
Kan virke som den begynner å rote igjen
Altfor mye tydeligvis.Flink du er. Nei, blir mye skravling ved sykemeldinghehe
12330 siden siste halvdel på juni jegTenk at jeg har skravlet over 17000 innlegg siden slutten av mars.. Å være sykemeld er kanskje ikke så bra ser jeg![]()
Da tror jeg det blir bråkAppen er fin her nå ihvertfall. Håper ikke det blir tull igjen:/
Æsj, den er treg her :/Appen er fin her nå ihvertfall. Håper ikke det blir tull igjen:/
Wow,du skravler mye du også ja12330 siden siste halvdel på juni jeg![]()