Det synes jeg ogsåVeldig kjedelig, helt unødvendig :;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg ogsåVeldig kjedelig, helt unødvendig :;
Nå har det jo vært sånn i flere dager???Samme her! håper de ordner det snart?
Ja, da skjønner jeg det er varmt!Har fyra i tillegg til sola jeg dahehe
Jeg pusse faktisk vinduer på lørdag![]()
Ikke så nypusset?Varmt her også når sola skinner på mine nydelige nypussede vinduer*kremt*
Dn så kjent ut.... Sett den 105338 ganger siste dagene.Jepp*kobler til server...*
Spiste pizza igår uten noe på, kun saus og ost.Hehe...neivel
Uff da...sliter hun veldig??? Ingen anelse om hva hun reagerer på?
Så flink!Har fyra i tillegg til sola jeg dahehe
Jeg pusse faktisk vinduer på lørdag![]()
Ja, da skjønner jeg det er varmt!
Så flink du er da!! Jeg hater å pusse vinduer!!![]()
Kan man få sparken (oppsigelse) sånn helt uten varsel?
Kan man få sparken (oppsigelse) sånn helt uten varsel?
Nei, ikkje i Norge. Her må du ha fått advarsel osv, evt vera i prøveperiode. Dersom bedrifta blir lagt ned, er det sjølvsagt.
Ikke jeg neiNei det kan man ikke. Det er krav til både muntlige og skriftlig advarsler på forhånd mener jeg. Har du fått det???
Helt sikker på at man må få advarsel først? Det er ikke sånn gå-på-dagen oppsigelse. Men tror vedkommende får jobbe ut oppsigelsestida si..Nei, ikkje i Norge. Her må du ha fått advarsel osv, evt vera i prøveperiode. Dersom bedrifta blir lagt ned, er det sjølvsagt.
Ikke jeg nei![]()
Helt sikker på at man må få advarsel først? Det er ikke sånn gå-på-dagen oppsigelse. Men tror vedkommende får jobbe ut oppsigelsestida si..
Ja, jeg vet. Derfor jeg syns det var så rart.Ok. Bra det da ihvertfall
Men uansett hvem det er da, så er det ganske mange regler for oppsigelse. I forhold til årsak osv også. Står mye info om det i arbeidsmiljøloven![]()
Det stod ingen grunn. Kun henvisning til lov og at det er møte senere i uka.Hva er årsaken til oppsigelse da? Om det er pga at vedkommende ikke gjør jobben sin, SKAL man ha varsel på forhånd ihvertfall.
Det skal vel lovbrudd til for at man ikke skal kunne jobbe ut oppsigelsestida...
Helt sikker på at man må få advarsel først? Det er ikke sånn gå-på-dagen oppsigelse. Men tror vedkommende får jobbe ut oppsigelsestida si..