Mammahjertet
Elsker forumet
Hvilke symptomer har dere? Og når startet det? Har ingen selv, er 3+5. Håper de kommer snart slik at jeg kanskje føler meg tryggere. Hadde ingen synptomer i de to graviditetene som endte i SA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Og veldig trøtt. Og småkvalm, spesielt på kvelden.Jeg fikk ømme bryster, akkurat slik som jeg pleier få hver mnd, ca 3 dager før ikm.
Fikk også en del kviser i ansiktet i dagene frem mot ikm, og de sliter jeg med enda.
Brystene gikk fra å være vanlig pms ømme, til mer gravid ømme, med såre nipler og det hele når jeg rundet 5 uker, og jeg synes de bare blir ømmere og ømmere ettersom tiden går, spesielt når jeg tar av meg bh'en. Grøss og gru!
Ellers begynner jeg nå i disse dager å kjenne på hormonene, og tar litt lettere til tårene enn ellers.
Utenom dette kan jeg ikke skryte på meg flere symptomer.
Føler jeg mister symptomer jeg... Ikke noe kjekthar siden før pos test hatt kjempe såre brystvorter og nå er den ene helt normal og den andre bare bittelitt sår... Skremmer meg.
Jeg har det også sånn. Er 5+0 , men jeg er kvalm da
Hvilke symptomer har dere? Og når startet det? Har ingen selv, er 3+5. Håper de kommer snart slik at jeg kanskje føler meg tryggere. Hadde ingen synptomer i de to graviditetene som endte i SA.
I dag har jeg hatt så mye halsbrann, har kjent det litt av og på de siste ukene, men i dag har det brent skikkelig. Flere som har det så tidlig?
Er 6+2 i dag. Sist graviditet fikk jeg det i siste trimester og mest når jeg lå i senga.
Ja det der hørtes jo egentlig ganske logisk utJeg hadde det tidlig (og sent) da jeg var gravid med nr1.
Om jeg ikke husker feil er det pga et hormon som heter relaxin som gjør at bla sfinkter-muskelen i svelget blir svakere.
I hovedsak gjør relaxin sånn at ligamentsbåndene som holder livmora på plass blir litt mer flexibel og sånn at livmora får vokseEn annen bivirkning er at man lettere mister kontrollen på blæra når du f.eks hoster eller nyser, så husk å kniiiiip
![]()
![]()