Skravlingstråd :)

Halsbrann <3 -_-

Hvordan ligger babyene deres nå? Min har fortsatt ikke lagt seg helt ordentlig til, men ligger heller litt skrått med bein og armer i alle retninger :p

Halloen jenter. Er det noen som har hatt urinveisinfeksjon. Måtte dere ta antibiotika eller No.
Jepp, stixen viste positiv, dyrking negativ- men urin inneholdt nittrit dermed UVI, så derfor ti dager på antibiotika, tre tabletter for dag. Går helt fint!

Noen som har skrevet ØNSKEBREV??

JM ba meg øve på det i jula, å sette ord på hva jeg ønsker/forventer/trenger under fødsel. Gjorde ikke det på førstemann :)

Jeg tenker å skrive ett sånt brev, men tror det blir mer punktvis enn brev :p

JM ba meg øve på det i jula, å sette ord på hva jeg ønsker/forventer/trenger under fødsel. Gjorde ikke det på førstemann :)
Aner ikke hva jeg har i vente egentlig, så har ikke skrevet det nei.. Kun at jeg ønsker sein avnavling, bare sånn i tilfelle, og at jeg ønsker å ha med søstra mi i tillegg til mannen. Jeg aner jo ikke hvordan jeg kommer til å bli under fødselen :D Kanskje krever jeg epidural med en gang, kanskje er det nok med varme/massasje osv.. Det med badekar eller andre ting vet jeg bare ikke :P Tar det som det kommer! :D

Jeg har ikke gjort det til de to fødslene jeg har hatt. Tror nok ikke det blir gjort denne gangen heller. Men mannen min vet godt hvordan jeg vil ha det, så han forklarer jo. Forrige gang rakk jeg å si litt om hva jeg likte med første fødsel når de skrev meg inn da jeg skulle på føden, så da prøvde de å få til litt av det samme.
Sikkert mest viktig hvis det er noe bestemt man har lyst til som man vet at man vil få sagt fra om.

Søndag kveld, og jeg trenger ikke å tenke på å komme meg i seng fordi jeg skal på jobb i morgen:D ❤️Juleferie❤️

Har og fri i morgen:) hurraaa! Skal bli SÅ GODT:)
Tror jeg må legge en plan for hva jeg skal gjøre i morgen, ellers kommer jeg bare til å sitte i morgenkåpen til langt på dag :P

Tror jeg må legge en plan for hva jeg skal gjøre i morgen, ellers kommer jeg bare til å sitte i morgenkåpen til langt på dag :P
Høres ut som mine dager :p

Høres ut som mine dager :p
Må få vasket og ryddet litt her før jul, men er vanskelig å sette i gang. Og rydde og ommøblere det som skal være barnerommet. Merker jeg begynner å bli litt utålmodig med å få det i stand, men er litt vanskelig, for vi må kvitte oss med noen møbler også...

Back
Topp