Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Her er det hardt nok å gå om dageneGud, tøff treningsøkt i dag. Løpt intervaller 30 min, løpetime er best
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det hardt nok å gå om dageneGud, tøff treningsøkt i dag. Løpt intervaller 30 min, løpetime er best
.
Ja, det skjønner jegHer er det hardt nok å gå om dagene![]()
Ååå.. misunnelig! Skulle virkelig ønske jeg kunne løpe! Gleder meg til noen uker/måneder etter fødsel!Gud, tøff treningsøkt i dag. Løpt intervaller 30 min, løpetime er best
.
Her ogsåDa har jeg benket meg til sofaen. Nå er det handballkamp

Må sikkert lage meg noe kveldsmat da. Håper norge tar seg oppHer ogsåog tenkte å lage club sandwich i pausen
ikke spist middag enda..
Får håpe det.. mye feil!Må sikkert lage meg noe kveldsmat da. Håper norge tar seg opp![]()
Ja enn så lengeFår håpe det.. mye feil!
Jeg trodde jeg forsto ordet, inntil du kom med forklaring, da aner jeg ikke hva det er likevel...Sitter og ser på DR1 (dansk TV 1) om hvordan de forbereder julen i gamlebyen i Aalborg...
Og nå lager de æbleskiver
Gjett hva huleboeren brått fikk veldig lyst på
Bare synd jeg ikke har æbleskive-jern...
For de som lurer på hva æbleskiver er, så er det nesten det samme som munker, bare at jeg skal ha dem fylt med kompott
Og unntatt EmmajungaOi.. 25% på alle vogner på barnas hus.. unntatt bugaboo selvfølgelig :-(
Sto ikke det på mailen jeg fikk.. er du sikker?Og unntatt Emmajunga![]()
Jeg trodde jeg forsto ordet, inntil du kom med forklaring, da aner jeg ikke hva det er likevel...
Stod det i SMS'en jeg fikkSto ikke det på mailen jeg fikk.. er du sikker?
Så rart.. da er det vel sånn da :-(Stod det i SMS'en jeg fikk![]()
Kanskje det varierer med hvor i landet man bor..Så rart.. da er det vel sånn da :-(
Nei. Det tror jeg ikke. Alle butikkene sto under. Sikkert bare en feil i mailen.Kanskje det varierer med hvor i landet man bor..