Torsdag 11.desember.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Her har H sovet fra 19.30-07.30, kun avbrutt av tissepause. HERLIG!!! :)

Vi har tatt helg :p

Idag skal vi til byen sammen med mommo, gå på biblioteket, se på julegata og julelysene og gå på café :rolleyes: Mannen er på dagstur til Oslo, så han er ikke hjemme før i kveld :p

Hva skal dere idag?
 
God morgen :)

Her har H sovet fra 19.30-07.30, kun avbrutt av tissepause. HERLIG!!! :)

Vi har tatt helg :p

Idag skal vi til byen sammen med mommo, gå på biblioteket, se på julegata og julelysene og gå på café :rolleyes: Mannen er på dagstur til Oslo, så han er ikke hjemme før i kveld :p

Hva skal dere idag?
Så herlig dag dere har i vente :D
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og gjøre ferdig innledning og avslutning.
Mannen sover enda, ungene rakk litt barne-tv før levering :)
Når jeg er ferdig med å skrive skal mannen og jeg kjøre bort på høgskolen slik at jeg får levert, og så skal vi handle litt til tur i helgen.
 
Marian87: FOR en koselig dag dere skal ha:D og så flink jente som både sover så godt og våkner for å tisse :)


Fru H: Er dette siste eksamen? :) kos dere sammen idag med handling og litt alenetid :D


Hei hei:)
Vi våknet litt før 7 idag :) alle barna har sovet godt og jeg var vel bare innom Liana én gang inatt :) sambo kjørte Emira til bhgen før jobb, for hennes avdeling var invitert til "Sangling" på barneskolen:)
Så leverte jeg de to andre etterhvert.

Nå må jeg sette igang mef baking! Skal prøve meg på glutenfrie cupcakes med vaniljefrosting også må jeg få bakt bunnene til sjokoladekake hverfall :) OG pakke inn bursdagsgaver.

Ha en strålende dag:)
 
Marian87: kos dere med mormor idag. Og gos juleferie :-D
Deilig med så gode netter, spesielt etter sykdom. Er hun bra igjen?

FruH: Lykke til med siste rest :)
Greit med litt tv og rolige morgener :)
Anita; så gøy med bursdag i morgen :) skal dere feire hjemme eller? Emira gleder seg nok masse. Får sikkert en superdag :)
 
Hei :)
Leverte de til 9 idag, og de er sååå glade og løper i 100 inn på hver sin avd.
Mina har fått en venninne som er 3 mnd yngre, som hun er med hele tiden. Så søte :)
Og Wael har 2 bestekompiser. De leker så godt sammen de 3 guttene. Bygger lego og tog dagen lang :-D
I morgen er det Luciatog, så vi skal være der kl 7.30, på lussekatter etc. Blir kun meg, da mannen starter 6 :-(
De skal være nisser, da de ville det selv. Så de får litt rouge og noen fregner i morgen tidlig :-D

Ellers så har jeg bare vasket klær, skifta på senga våres, rydde soverommet, hengt opp gardiner på kjøkkenet osv.

HVA SKAL DERE idag ? :-D
 
God morgen :)

Her har H sovet fra 19.30-07.30, kun avbrutt av tissepause. HERLIG!!! :)

Vi har tatt helg :p

Idag skal vi til byen sammen med mommo, gå på biblioteket, se på julegata og julelysene og gå på café :rolleyes: Mannen er på dagstur til Oslo, så han er ikke hjemme før i kveld :p

Hva skal dere idag?

FOR en koselig dag dere skal ha*misunnelig*;)

Vi skal ikke så mye, vært og handlet litt til Lucia feiring i bhgen morgen, barna skal være der til Luciatoget går kl 07.15.
Ellers stille og rolig. Var hos legen igår og fikk penicillin mot bihulebetennelse og øyedråper mot øyekatarr, blei ikke kvitt det med saltvann denne gang:p Hahah, kan utgi meg for og være Rudolf med det røde øya:D heheh..
 
Så herlig dag dere har i vente :D
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og gjøre ferdig innledning og avslutning.
Mannen sover enda, ungene rakk litt barne-tv før levering :)
Når jeg er ferdig med å skrive skal mannen og jeg kjøre bort på høgskolen slik at jeg får levert, og så skal vi handle litt til tur i helgen.

Flinka:D
Siste innleveringen din?:D
Koselig med litt julehandling:)
 
Marian87: FOR en koselig dag dere skal ha:D og så flink jente som både sover så godt og våkner for å tisse :)


Fru H: Er dette siste eksamen? :) kos dere sammen idag med handling og litt alenetid :D


Hei hei:)
Vi våknet litt før 7 idag :) alle barna har sovet godt og jeg var vel bare innom Liana én gang inatt :) sambo kjørte Emira til bhgen før jobb, for hennes avdeling var invitert til "Sangling" på barneskolen:)
Så leverte jeg de to andre etterhvert.

Nå må jeg sette igang mef baking! Skal prøve meg på glutenfrie cupcakes med vaniljefrosting også må jeg få bakt bunnene til sjokoladekake hverfall :) OG pakke inn bursdagsgaver.

Ha en strålende dag:)

Så koselig med bursdagsfeining:D
Ikke lenge til du har en 5åring i hus:D Weee.. Mmmmm, hørtes ut som goooode kaker og muffins;) Sier ja takk til begge deler, gjør som Ole Brumm, vi:)
 
God morgen :)

Her har H sovet fra 19.30-07.30, kun avbrutt av tissepause. HERLIG!!! :)

Vi har tatt helg :p

Idag skal vi til byen sammen med mommo, gå på biblioteket, se på julegata og julelysene og gå på café :rolleyes: Mannen er på dagstur til Oslo, så han er ikke hjemme før i kveld :p

Hva skal dere idag?

For en fantastisk start på dagen :D Høres ut som dere har fine planer for dagen, håper det ble like kos som det høres ut som:p
 
Marian87: FOR en koselig dag dere skal ha:D og så flink jente som både sover så godt og våkner for å tisse :)


Fru H: Er dette siste eksamen? :) kos dere sammen idag med handling og litt alenetid :D


Hei hei:)
Vi våknet litt før 7 idag :) alle barna har sovet godt og jeg var vel bare innom Liana én gang inatt :) sambo kjørte Emira til bhgen før jobb, for hennes avdeling var invitert til "Sangling" på barneskolen:)
Så leverte jeg de to andre etterhvert.

Nå må jeg sette igang mef baking! Skal prøve meg på glutenfrie cupcakes med vaniljefrosting også må jeg få bakt bunnene til sjokoladekake hverfall :) OG pakke inn bursdagsgaver.

Ha en strålende dag:)

Deilig med barn som sover:rolleyes::rolleyes: Lykke til med bakingen, høres godt ut:)
 
Så herlig dag dere har i vente :D
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og gjøre ferdig innledning og avslutning.
Mannen sover enda, ungene rakk litt barne-tv før levering :)
Når jeg er ferdig med å skrive skal mannen og jeg kjøre bort på høgskolen slik at jeg får levert, og så skal vi handle litt til tur i helgen.

Lykke til med siste finish, godt å bli ferdig nå sikkert:p
 
Så herlig dag dere har i vente :D
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og gjøre ferdig innledning og avslutning.
Mannen sover enda, ungene rakk litt barne-tv før levering :)
Når jeg er ferdig med å skrive skal mannen og jeg kjøre bort på høgskolen slik at jeg får levert, og så skal vi handle litt til tur i helgen.

Lykke til med siste finish, godt å bli ferdig nå sikkert:p
 
Jøsses dao_Oo_O
 
Hei :)
Leverte de til 9 idag, og de er sååå glade og løper i 100 inn på hver sin avd.
Mina har fått en venninne som er 3 mnd yngre, som hun er med hele tiden. Så søte :)
Og Wael har 2 bestekompiser. De leker så godt sammen de 3 guttene. Bygger lego og tog dagen lang :-D
I morgen er det Luciatog, så vi skal være der kl 7.30, på lussekatter etc. Blir kun meg, da mannen starter 6 :-(
De skal være nisser, da de ville det selv. Så de får litt rouge og noen fregner i morgen tidlig :-D

Ellers så har jeg bare vasket klær, skifta på senga våres, rydde soverommet, hengt opp gardiner på kjøkkenet osv.

HVA SKAL DERE idag ? :-D

Effektiv dag du har hatt :) Blir kos med Lucia i morgen, hos oss er det klokka tre :)
 
God ettermiddag :)

Rolig dag på oss, pakker litt julegaver bare, synes ikke det er så koselig som der var før, tror julegnisten har blitt borte:eek::)
Ellers blåser det, og det er ganske surt ute, synd for det er fint vær ellers.
Funnet en ny favorittammestilling som ikke funket på A, E sitter med magen mot meg og ammer, mye mer praktisk, og hun ammer lenger av gangen:) Siden jeg ammer minimum 4 ganer om dagen, har jeg tenkt å søke ammefri frem til hun er rundet 1 år.
 
Back
Topp