Torsdag 11.desember.

Ja personligheten spiller mye inn.
Men jeg tror nok også at barn som er tette i alder vil leke godt sammen, etter at den mest intense småbarnsperioden er over.
Vi er fire søstre med 3-4 år mellom hver av oss. Hos oss har personlighet spilt mye mer inn enn alder, selvom vi kommer godt overens og har mye kontakt i voksen alder alle sammen.

Ja jeg gleder meg til den tiden hvor alle har begynt med rollelek å sånt :) blir nok roligere her da.. :p

Det er jo veldig bra og sikkert godt at dere har mye kontakt :D her er det broren min jeg har mest kontakt med egentlig..han er 2,5 år yngre enn meg.. også kommer søstrene mine som er 10år og 13år yngre enn meg :p men har tro på at det blir mer fellers interesser når dem har blitt voksne :) da har lissom ikke aldrer så mye å si lenger.
 
God natt :D

Jeg er dødsliten! Bakt i flere timer tidligere idag, så gjorde jeg ferdig selve bursdagskaken i kveld :D mye jobb..brukte vel over 2 timer på å pynte og rydde etter meg :p

Så nå skal jeg legge meg!:)
 
Ja kjenner den følelsen! Gikk jo å grua meg i 1 mnd før permisjonen var over, så fikk jeg ikke jobb engang:p haha
Husker det ja, hvordan gikk det med jobbgreiene? Håper jeg vil synes det er godt å starte igjen når jeg har fått tilpasset meg:)
 
Husker det ja, hvordan gikk det med jobbgreiene? Håper jeg vil synes det er godt å starte igjen når jeg har fått tilpasset meg:)

Det endte med at vi ble enige om å si meg opp..for jeg venta i over 1 mnd på å få jobb som hun sa hun skulle ordne! Og så begynte kampen om at hun skulle betale meg for oppsigelsestiden.. noe hun nektet!

Det syns du helt sikkert :) det er alltid værst FØR man begynner med noe ;)
 
Det endte med at vi ble enige om å si meg opp..for jeg venta i over 1 mnd på å få jobb som hun sa hun skulle ordne! Og så begynte kampen om at hun skulle betale meg for oppsigelsestiden.. noe hun nektet!

Det syns du helt sikkert :) det er alltid værst FØR man begynner med noe ;)

Slu dame det der, ble det så at hun gjorde det ?
 
Slu dame det der, ble det så at hun gjorde det ?

Nei.. eneste måten er å gå til sak mef advokat å sånt.. og siden jeg ikke er organisert, så måtte jeg betalt selv.. noe jeg ikke har råd til :(
 
Nei.. eneste måten er å gå til sak mef advokat å sånt.. og siden jeg ikke er organisert, så måtte jeg betalt selv.. noe jeg ikke har råd til :(
Skjønner, kjipt det ble sånn, utrolig mange uærlige folk:confused:
 
Back
Topp