Klagetråd

Jeg må bare klage litt, selv om jeg føleer meg så slem som klager på det.. Men forrige gang, når storesøster ble født og vi lå på sykehuset/barselhotellet, så kom familien min omtrent uten å spørre eller si i fra før de satt der familie/venner må være når de kommer på besøk (de kom på besøk flere ganger om dagen). Det ble veldig slitsomt, men jeg klarte ikke å sende de hjem igjen/si at jeg ikke orket. Denne gangen har jeg sagt fra tidlig at jeg/vi ikke vil ha besøk, ihvertfall lite som mulig - de fleste kan vente til vi kommer hjem! Men da får jeg bare høre at de må jo få lov til å komme på besøk, som om jeg ikke har noe valg.. Jeg påminnet alle om dette hver gang de snakker om at de skal besøke meg, at det ikke er sikkert jeg vil ha besøk og isåfall minst mulig. Men det virker som det ikke går inn!! Her om dagen sa mamma at denne gangen måtte vi ringe/sende melding til dem og de, som kunne komme på besøk da og da.. Sist var alle med mamma eller fikk beskjed gjennom mamma (vet ikke hvordan det ble sånn men), men nå er det uenigheter/drama i familien (uten å gå mer inn på det/hvorfor), så ingen snakker med noen omtrent... Da svarer mannen at vi ikke skal ha besøk denne gangen uansett, og da svarer mamma at vi MÅ ha besøk... For litt siden var vi på familiemiddag og alle tulla med at lillesøster sikkert blir født på julaften, og da kom de med det igjen at da fikk de bare ta med julematen og gaver på besøk, og feire det der..

Sorry for rotete innlegg.. Men kjenner jeg blir så sur! VI VIL IKKE HA BESØK / MINST MULIG BESØK!
Huffda! Skjønner deg svært godt og de må jo respektere dine ønsker her. På St.olavs var det så kjekt med besøksregler; far og søsken får komme så mye de vil, besteforeldre kun et besøk fra hver side og resterende familie og venner fikk ikke komme. Genialt! Og det er jo en grunn til at det er satt slike regler siden mor og barn skal skjermes. Vet om andre sykehus også der det faktisk er besøksforbud utenom mann og barn.

Stå på ditt og si nei ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fy for ei natt! Først sitter jeg i sofan å ser film. Har telefonen i laderen i fanget. Så lynet det å tordner samtidig å jeg får strøm i meg fra laderen. Ble dritt redd!! Men lille mann viste kjapt at han hadde det bra ❤️ strømmen gikk men kom fort på igjen. Så fikk sett resten av filmen. Men så kom det et nytt skrall med lynet hånd i hånd. Å strømmen gikk. Sånn har det vært i hele natt. Å ene bikkja er livredd i torden så han har vimsa rundt å syta hele natta. Va null søvn på meg som er lik, kjempe kvalm i dag! Fremdeles ingen strøm i hus. Så ørten do besøk passer jo mitt i ræva! Å som om ikke det er nok??! Så har det fader med snødd i natt også :( jeg haater at det har snødd. Å i dag skal jeg være alene hjemme, uten bil, uten strøm og en mobil som kan gå tom for strøm om den ikke blir lada de neste timene. Ja for mobilen overlevde støtet den.. iPhone er tingen :P

Så god blæh torsdag :(

Sorry for mye klaging fra meg.. Men nå kjenner jeg at jeg er sur og ikke minst lei meg! Vi har bare en (mamma) som bor i nærheten, som kan være barnevakt for storesøster når lillesøster kommer. Det var henne som spurte, så pappaen skulle få være litt på sykehuset med meg og lille. Men nå fikk jeg slengt i trynet at henne skal til Syden slutten av desember, så om ikke lillesøster kom før det måtte vi spørre noen andre.... Jeg har termin 26.12 :(

Sorry for mye klaging fra meg.. Men nå kjenner jeg at jeg er sur og ikke minst lei meg! Vi har bare en (mamma) som bor i nærheten, som kan være barnevakt for storesøster når lillesøster kommer. Det var henne som spurte, så pappaen skulle få være litt på sykehuset med meg og lille. Men nå fikk jeg slengt i trynet at henne skal til Syden slutten av desember, så om ikke lillesøster kom før det måtte vi spørre noen andre.... Jeg har termin 26.12 :(

Huff det var lite gjennomtenkt :( Forstår godt du blir fortvilet :( Håper d løser seg med en backup plan..

Åh så ufint å gjøre sånn da. Krysser fingrene for at det ordner seg.

Huff det var lite gjennomtenkt :( Forstår godt du blir fortvilet :( Håper d løser seg med en backup plan..

Vi har dessverre ingen andre å spørre, da alle andre bor et stykke unna :( Håper det ordner seg.

Åh så ufint å gjøre sånn da. Krysser fingrene for at det ordner seg.

Ja.. Hun har snakket mye om hvor mye hun har gledet seg, men når noen plutselig spør om å dra til Syden er visst det viktigere.. Lillesøster kom i uke 37+5, så sikkert derfor hun tok sjansen, men kjenner jeg er skuffet...

Det skjønner jeg godt at du er skuffet over.. Utrolig egoistisk av henne spør du meg... :-( klem

Har så lyst å føde nå!! Men har fått så sinnsykt angst for fødsel nå. Begynner å bli skikkelig redd. Skikkelig uvel og full av angst..

Godt jeg skal til jordmor i morgen..

Vi har dessverre ingen andre å spørre, da alle andre bor et stykke unna :( Håper det ordner seg.

Ja.. Hun har snakket mye om hvor mye hun har gledet seg, men når noen plutselig spør om å dra til Syden er visst det viktigere.. Lillesøster kom i uke 37+5, så sikkert derfor hun tok sjansen, men kjenner jeg er skuffet...
Skjønner deg godt. Er slett ikke greit å låve noe så viktig, for så å snu i siste liten. Håper dere finner en løsning eller at lillegull kommer før hun drar til syden.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Herregud så dårlig jeg har sovet i natt! Har ikke telling på hvor mange do turer det ble i natt, har ikke funnet en eneste behagelig stilling å ligge i og har hatt sterke kynnere i hele natt. Bekkenet gjør så vondt at jeg nesten ikke tørr å bevege meg. I tillegg må jeg høre på snorking fra samboeren. Er så trøtt!!

Klager over at modningsriene får meg til å håpe hver eneste kveld, men så blir det ikkenoe av... Vil ha denne fødselen overstått nå!

Uffa meg! Så lite forståelsesfullt, både med tanke på sykehusbesøk og sydentur. Så leit når sånne ting lager skår i gleden rundt en fødsel! Håper det går bra for deg....

Den følelsen når jordmor spår ungen til 4 kg nå!!! Å det er 1,5 uker til termin nesten :(

Jubler over at jeg er blitt bra igjen, ble utskreven fra sykehuset igår :-) Var ett mareritt uten like! Og jubler over at jeg og samboer i morgen (lørdag) har vært sammen i 6år, og skal feire ute med god middag og shopping :D

Fy for ei natt! Først sitter jeg i sofan å ser film. Har telefonen i laderen i fanget. Så lynet det å tordner samtidig å jeg får strøm i meg fra laderen. Ble dritt redd!! Men lille mann viste kjapt at han hadde det bra ❤️ strømmen gikk men kom fort på igjen. Så fikk sett resten av filmen. Men så kom det et nytt skrall med lynet hånd i hånd. Å strømmen gikk. Sånn har det vært i hele natt. Å ene bikkja er livredd i torden så han har vimsa rundt å syta hele natta. Va null søvn på meg som er lik, kjempe kvalm i dag! Fremdeles ingen strøm i hus. Så ørten do besøk passer jo mitt i ræva! Å som om ikke det er nok??! Så har det fader med snødd i natt også :( jeg haater at det har snødd. Å i dag skal jeg være alene hjemme, uten bil, uten strøm og en mobil som kan gå tom for strøm om den ikke blir lada de neste timene. Ja for mobilen overlevde støtet den.. iPhone er tingen :P

Så god blæh torsdag :(

Uff og uff håper det gikk greit tross alt;)

Jubler over at jeg er blitt bra igjen, ble utskreven fra sykehuset igår :-) Var ett mareritt uten like! Og jubler over at jeg og samboer i morgen (lørdag) har vært sammen i 6år, og skal feire ute med god middag og shopping :D

Kanskje feil tråd å juble i? Hihi. Gratulerer med 6 år :D

Da hadde jeg også blitt seriøst skuffet... Så forstår deg godt.... Håper det ordner seg;)

AU! Hadde tydeligvis ligget på ryggen i natt. Våknet bare plutselig av at jeg hadde sykt vondt et sted i ryggen (ville bare skrike..) og var svimmel, og kvalm.. Uff

Back
Topp