Jeg må bare klage litt, selv om jeg føleer meg så slem som klager på det.. Men forrige gang, når storesøster ble født og vi lå på sykehuset/barselhotellet, så kom familien min omtrent uten å spørre eller si i fra før de satt der familie/venner må være når de kommer på besøk (de kom på besøk flere ganger om dagen). Det ble veldig slitsomt, men jeg klarte ikke å sende de hjem igjen/si at jeg ikke orket. Denne gangen har jeg sagt fra tidlig at jeg/vi ikke vil ha besøk, ihvertfall lite som mulig - de fleste kan vente til vi kommer hjem! Men da får jeg bare høre at de må jo få lov til å komme på besøk, som om jeg ikke har noe valg.. Jeg påminnet alle om dette hver gang de snakker om at de skal besøke meg, at det ikke er sikkert jeg vil ha besøk og isåfall minst mulig. Men det virker som det ikke går inn!! Her om dagen sa mamma at denne gangen måtte vi ringe/sende melding til dem og de, som kunne komme på besøk da og da.. Sist var alle med mamma eller fikk beskjed gjennom mamma (vet ikke hvordan det ble sånn men), men nå er det uenigheter/drama i familien (uten å gå mer inn på det/hvorfor), så ingen snakker med noen omtrent... Da svarer mannen at vi ikke skal ha besøk denne gangen uansett, og da svarer mamma at vi MÅ ha besøk... For litt siden var vi på familiemiddag og alle tulla med at lillesøster sikkert blir født på julaften, og da kom de med det igjen at da fikk de bare ta med julematen og gaver på besøk, og feire det der..
Sorry for rotete innlegg.. Men kjenner jeg blir så sur! VI VIL IKKE HA BESØK / MINST MULIG BESØK!