Skravletråd :)

Prøver å la slikt ligge når jeg er på besøk, både hos mamma og dem og hos svigers, men når alle andre sitter og trykker på pc/nettbrett/mobil så gir man litt opp :( skulle hatt forbud mot internett i jula :p
Forstår den. Blir jo så lite koselig. Vi har quiz, spiller brettspill, prater, synger karaoke :P Alltid noe å gjøre sammen :)

Vi la fra oss mobilen noen timer ute i gangen. Alle som kom måtte også gjøre det:p
Smart :) tenkte å ta med noen brettspill så man har noe å gjøre i stedet for å taste.

Prøver å la slikt ligge når jeg er på besøk, både hos mamma og dem og hos svigers, men når alle andre sitter og trykker på pc/nettbrett/mobil så gir man litt opp :( skulle hatt forbud mot internett i jula :p
Iallefall når man er i selskap og sånt :eek:

Forstår den. Blir jo så lite koselig. Vi har quiz, spiller brettspill, prater, synger karaoke :P Alltid noe å gjøre sammen :)
Var første jula sammen med svigers i fjor, var på gråten jeg :p vant til en skikkelig skravlete familie, så ble sååå skuffa når alle dro frem hver sin dings etter pakkeåpninga....

Back
Topp