Du får ta det som det kommerVet ikke hva jeg føler om dette med melk? Har ingen gode minner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får ta det som det kommerVet ikke hva jeg føler om dette med melk? Har ingen gode minner.
Kan takke termingruppa for det, alltid noen innlegg å svare på der inneDet er bra gjort![]()
Forstår den. Blir jo så lite koselig. Vi har quiz, spiller brettspill, prater, synger karaokePrøver å la slikt ligge når jeg er på besøk, både hos mamma og dem og hos svigers, men når alle andre sitter og trykker på pc/nettbrett/mobil så gir man litt oppskulle hatt forbud mot internett i jula
![]()
Noen som har en god skrekkfilm å anbefale?
HahaJula er så fort over også, så vil jo bruke den tiden vi har på noe annet enn bv![]()
Var nok det det var ja
Nå ligger jeg i senga, så nå sier jeg natta alle![]()
Går litt opp og nedJeg faller og faller![]()
Hvorfor ikke?Ser ikke på slikt jeg!
SmartVi la fra oss mobilen noen timer ute i gangen. Alle som kom måtte også gjøre det![]()
Du er trygg endaJeg faller og faller![]()
Jeg ogsåHahaja det håper jeg at folk vil.
Brettspill er kjempekjektSmarttenkte å ta med noen brettspill så man har noe å gjøre i stedet for å taste.
Iallefall når man er i selskap og såntPrøver å la slikt ligge når jeg er på besøk, både hos mamma og dem og hos svigers, men når alle andre sitter og trykker på pc/nettbrett/mobil så gir man litt oppskulle hatt forbud mot internett i jula
![]()
Var første jula sammen med svigers i fjor, var på gråten jegForstår den. Blir jo så lite koselig. Vi har quiz, spiller brettspill, prater, synger karaokeAlltid noe å gjøre sammen
![]()
Går litt opp og nedsiste dagene har jeg bare klort meg fast på 9. plass jeg
![]()
Hvorfor ikke?![]()
Du er trygg enda![]()
Ja, har jo hyllene fulle her med spill som aldri blir spiltBrettspill er kjempekjekt![]()
Ja, er en uting syns jeg! Synd at man skal sitte med nesa ned i telefonen hele tiden.Iallefall når man er i selskap og sånt![]()