Fy f***! Urovekkende...Et og annet glass med vin ja. Så hun venninnen min mente jeg skulle ta meg 1-2 glass med vin for å ikke vekke mistanke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy f***! Urovekkende...Et og annet glass med vin ja. Så hun venninnen min mente jeg skulle ta meg 1-2 glass med vin for å ikke vekke mistanke.
Fy f***! Urovekkende...
Var over en time for tidlig på jobb, kom 12..tenkte å skravle litt men ingen her
De har jo uansett ikke noe med det![]()
Et og annet glass med vin ja. Så hun venninnen min mente jeg skulle ta meg 1-2 glass med vin for å ikke vekke mistanke.
Blæh, det smaker ikke godt![]()
Får håpe du også får sove snart... God natt
Blåser det hos deg? Helt vilt her!
Jeg bare skjønner ikke de som drikker når de er gravide. Blir lei meg...Om de vil mistenke at jeg er gravid så værsegod! Jeg holder meg unna alkohol så lenge det er sjanse for at jeg er gravidkommer tr på fredag så kan jeg drikke litt vin
![]()
Her er det bare is nådet blåste litt jaå nå er snart all snøen borte igjen
![]()
Ene rosévinen er dritgod!Blæh, det smaker ikke godt![]()
RonjaR har gjort det brukbartsom dere har skravlet i dag da!noen mere enn andre ser jeg på topplisten
var noen forandringer der ja
![]()
Jaaaaaa! Men det er jo braaaaaaBlir gaaaaal... Har så forferdelig stikking i puppene og de KLØR av alle ting :/
Jaaaaaa! Men det er jo braaaaaa![]()
Har ikke smakt jeg.ikke vina ihvertfallBlæh, det smaker ikke godt![]()
som dere har skravlet i dag da!noen mere enn andre ser jeg på topplisten
var noen forandringer der ja
![]()
Liker masseBlir gaaaaal... Har så forferdelig stikking i puppene og de KLØR av alle ting :/