Du deler vel ikke blod med fosteret enda uansett, så det tror jeg går fint![]()
Nei, men nå vil ikke jeg drikke alkohol når jeg kan være gravid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du deler vel ikke blod med fosteret enda uansett, så det tror jeg går fint![]()
Tenkte meg detStemmer bra![]()
Men skal jo nesten ikke jobbe i jula![]()
Jo, det sto på den andre og. 2 timer i kjøla.... Hva skjer om jeg dropper det tror du?Lenge siden jeg har bakt, så litt usikker på forskjellen
Hva?!verste jeg har hørt
![]()
Takk. Ferdig nåall goood. Men hun krevde jeg gikk til lege å fikk meg gradert sykemelding
Sa til henne at så lenge tr ikke kom så var sjansen enda der, men de 5 jentene som skal drakk vin innimellom i graviditetene sine så hun venninna mi skjønner ikke at jeg ikke vil... Men har sakt ifra at jeg ikke skal drikke pga vi skal på shopping på lørdag.
Selvfølgelig! Hadde ikke jeg gjort heller. Men du kan jo risikere å få negativ test og likevel være gravidNei, men nå vil ikke jeg drikke alkohol når jeg kan være gravid.er bare en prinsippsak for meg
![]()
Den er kinkig da.... Bli hjemme? Være syk?
Hva sier alle til at du ikke er på jobb da?
Jo, det sto på den andre og. 2 timer i kjøla.... Hva skjer om jeg dropper det tror du?
Følger sin egen kurve, over rød strek men innen for feter, fin og stabil hjertelyd, bra blodtrykk og blodprosent, og opp kun 1 kg (heldigvis!!!) siden sistBra hum passer på deg
Er ikke bra å overarbeide![]()
Bv her eller jobb her?Var over en time for tidlig på jobb, kom 12..tenkte å skravle litt men ingen her
Selvfølgelig! Hadde ikke jeg gjort heller. Men du kan jo risikere å få negativ test og likevel være gravid![]()
Drikker når de er gravide?Sa til henne at så lenge tr ikke kom så var sjansen enda der, men de 5 jentene som skal drakk vin innimellom i graviditetene sine så hun venninna mi skjønner ikke at jeg ikke vil... Men har sakt ifra at jeg ikke skal drikke pga vi skal på shopping på lørdag.
Den skal få ligge 1 time i kjøledkapetAner ikke
Har alltid fulgt oppskriftene mine jeg![]()
Høres smart utSå lenge tr ikke kommer er jo sjansen derså jeg holder meg unma alkoholen på fredag
![]()
De har jo uansett ikke noe med detDe vet jo alle at jeg har vært dårlig pga d-vitaminet osv, så jeg har lent meg litt på den
Så får vi se hvordan det blir fremover nå da. Formen har jo vært dårlig lenge uten at det har noe med spira og gjøre![]()
Så braFølger sin egen kurve, over rød strek men innen for feter, fin og stabil hjertelyd, bra blodtrykk og blodprosent, og opp kun 1 kg (heldigvis!!!) siden sist![]()
Drikker når de er gravide?![]()