Skravletråd :)

Lenge siden jeg har bakt, så litt usikker på forskjellen
Jo, det sto på den andre og. 2 timer i kjøla.... Hva skjer om jeg dropper det tror du?

Sa til henne at så lenge tr ikke kom så var sjansen enda der, men de 5 jentene som skal drakk vin innimellom i graviditetene sine så hun venninna mi skjønner ikke at jeg ikke vil... Men har sakt ifra at jeg ikke skal drikke pga vi skal på shopping på lørdag.

Ok. Men som siljegulli sier og så deler du vel ikke blod enda uansett da. Og spira får ikke næring direkte fra deg, så sånn sett så ville det vel ikke vært krise.

Jeg tar selv absolutt ingenting etter positiv test:)
Kan ta en alkoholfri øl innimellom ;)

Nei, men nå vil ikke jeg drikke alkohol når jeg kan være gravid. :) er bare en prinsippsak for meg :)
Selvfølgelig! Hadde ikke jeg gjort heller. Men du kan jo risikere å få negativ test og likevel være gravid :)

Den er kinkig da.... Bli hjemme? Være syk?
Hva sier alle til at du ikke er på jobb da?

De vet jo alle at jeg har vært dårlig pga d-vitaminet osv, så jeg har lent meg litt på den:p
Så får vi se hvordan det blir fremover nå da. Formen har jo vært dårlig lenge uten at det har noe med spira og gjøre ;)

Sa til henne at så lenge tr ikke kom så var sjansen enda der, men de 5 jentene som skal drakk vin innimellom i graviditetene sine så hun venninna mi skjønner ikke at jeg ikke vil... Men har sakt ifra at jeg ikke skal drikke pga vi skal på shopping på lørdag.
Drikker når de er gravide?:eek:

De vet jo alle at jeg har vært dårlig pga d-vitaminet osv, så jeg har lent meg litt på den:p
Så får vi se hvordan det blir fremover nå da. Formen har jo vært dårlig lenge uten at det har noe med spira og gjøre ;)
De har jo uansett ikke noe med det :p

Back
Topp