Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneeei!! Knust?FML! Hatt iPhone6 i 3 dagar, så går den rett i badegolvet![]()
Så kjiptFML! Hatt iPhone6 i 3 dagar, så går den rett i badegolvet![]()
Hvorfor ikke?Det har ikke jeg fått til i natt heller... Fysj!
Gjorde ikke det neiSovet frem til for 2t siden da?
Stakkar. Hvordan overlever du dagene pā jobb? Kan du ikke få deg no sovetabeletter kanskje?Gjorde ikke det nei
Spiser et par knekkebrød med hvitost - og en kopp te
Hva skal du lage deg?
Ja rundt 14-15 desmen han har jo masa hver dag siden fredag
sånt at no blir det nok ikke flere spørsmål fra han om test før neste uke en gang
![]()
Skrev en post. Hvor ble den av?
Men knekkebrød med hvitost og en kopp temm
Ja, da kryssar eg fingrane for dikka fortsatt![]()
Ha ein flott dag i dag![]()
FML! Hatt iPhone6 i 3 dagar, så går den rett i badegolvet![]()
Skrev en post. Hvor ble den av?
Men knekkebrød med hvitost og en kopp temm
FML! Hatt iPhone6 i 3 dagar, så går den rett i badegolvet![]()
Åååh, varme rundstykker! Når permisjonen starter så skal jeg nyte det og spise gode frokosterMulig det blir å varma eit rundstykke med majones, tomat med salt og pepper påNam nam
![]()
Wasa havre eller no?Knekkebrød med ost er godt
Hva slags knekkebrød da?
Åååh, varme rundstykker! Når permisjonen starter så skal jeg nyte det og spise gode frokoster![]()
Det er ikke så vanskelig. Sambo har byttet microfon og skjerm på sin - og på ipad. Han fant bare ut han skulle prøve, og det gikk braOh nooooo! Den er kip! Om fronten er knust kan du få bytta den på InfoCare. Dei har "små" butikkar/stands ein del plassar. Kan Google dei så finner du ut om dei har i nærheten av deg.
Siden du har så fysisk jobb, blir du sykmeldt hele svskapet du da tror du?Er veldig godt ein gong i blandt![]()
Siden du har så fysisk jobb, blir du sykmeldt hele svskapet du da tror du?
Var m&m mini - hahaTenker du meg eller har du quota feil?
Eg kjem iallefall til å gå sjukmeldt resten av svangerskapet. Har ikkje ein fysisk jobb, men sliter med hovudpine, kvalme, høgt bt osv. Frå veke 20 er eg uansett 100% sjukmeldt pga risikosvangerskap.